mangler fjernbetejning volvo v40

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

mangler fjernbetejning volvo v40

Indlægaf sweetmeinert » tirs sep 25, 2018 12:50 pm

:?: :?: :?: :?: hej jeg mangler 2 fjerbetejninger til min volvo v40 fra 2000 er der nogle der ved hvilken 2 enheder man skal bruge
for at få det orginale central lås system til at virke sammen med nye brugte fjernbetjeninger til at vide skal man købe fjernbetjeningersamt Volvo V40 Central Electronic Module
eller rc mondule og fjernbetejninger

for nogle siger det ene nogle sigder det andet er der nogle der har erfaring med det :D :D :D :D :D :D
sweetmeinert
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør jan 27, 2018 16:54 pm

Re: mangler fjernbetejning volvo v40

Indlægaf V70-Roskilde » søn okt 21, 2018 20:57 pm

Jeg havde mistet alle fjernbetjeninger til min V70. Man kan ikke bare finde en brugt og få den omkodet. En ny ville koste omkring 3000 hos Volvo. Jg løste problemet som følger:
Jeg købte et sæt billige fjernbetjeninger inkl en "boks" på Ebay. I døren på bilen er der ledninger hvor signalerne går når man bruger nøglen manuelt (kig på et diagram). "Boksen" som medfølger kan tilsluttes på mange måder men det du har brug for er bare signal til hhv åben og lås. (jeg evnede/gad ikke at trække ledninger så den også virkede til bagklap). Det smarte er at man tilslutter FØR canbussen og derfor reagerer bilen helt som om det var den originale fjernbetjening du brugte
V70-Roskilde
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 141
Tilmeldt: tors jun 22, 2017 22:26 pm

Re: mangler fjernbetejning volvo v40

Indlægaf sweetmeinert » tors nov 01, 2018 2:15 am

hej
ja nu spørger jeg nok dumt hehe du skriver før can bussen øøøøh hvor er den , jeg har nemlig prøvet i døren det brændte bare min billige remotesystem af min heldigvis virker mit orginal central lås system
og hvilken slags system køre volvo med
Billede
Billede

disse billeder er fks billede 1 er de diagram som normalt føger med en universal fjernbetjening
og billede 2 er diagram ovre min volvo central lås
og på mit diagram ovre volvo central lås viser den a18 og a16 som åben og lukke signal men hvor er de kabler og er det de kabler som gå ind i den boks under mit anlæg i bilen???

håber jeg kan blive lidt kloger

p.s.
vis i ikke kan se billederne højre klik på der hvor billede skulle være og klik åben i nyt vindue :-)
sweetmeinert
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør jan 27, 2018 16:54 pm

Re: mangler fjernbetejning volvo v40

Indlægaf V70-Roskilde » man nov 05, 2018 0:06 am

Kan slet ikke se nogen billeder?
V70-Roskilde
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 141
Tilmeldt: tors jun 22, 2017 22:26 pm

Re: mangler fjernbetejning volvo v40

Indlægaf sweetmeinert » tirs dec 18, 2018 2:27 am

sweetmeinert
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør jan 27, 2018 16:54 pm


Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 15 gæster