Hjælp søges til afmontering af telefonholder til Nokia-telef

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Hjælp søges til afmontering af telefonholder til Nokia-telef

Indlægaf Lars » ons dec 17, 2008 20:33 pm

Hej

I min V70 fra 2003 er der installeret et Nokia hands-free telefonsystem. Min egen telefon passer dog ikke i holderen, men jeg kan alligevel benytte systemet vha. bluetooth.
Tanken er så - at nu holderen ikke passer - så kunne det være fedt at få fjernet den. Jeg vil gå ud fra, at bluetooth-systemet fungerer selvom jeg fjerne stikkene i holderen og bare lader dem ligge inde bag i instrumentbrædtet.
Holderen sidder i højre side i højde med knapperne til klimaanlægget. Dette skal afmonteres for at få holderen ud, og det tør jeg simpelthen ikke binde an på at prøve på selv, hvis jeg skulle knække eller ridse noget.
Spørgsmålet er så, om der mon findes en venlig sjæl, der er lidt fiks på fingrene, her i Svendborg-området - og som vil give en hånd og måske har prøvet det før.
Jeg giver gerne en skilling for hjælpen - bare vi ikke kommer op i Volvo-værkstedspriser :-)

Hilsen Lars
Lars
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 171
Tilmeldt: man dec 08, 2008 23:07 pm

Indlægaf Lars » tirs dec 23, 2008 20:20 pm

Nå - jeg måtte jo krybe til korset og bevæge mig op til Volvo i Svendborg for at få afmonteret holderen.
Blev glædeligt overrasket da mekanikeren - som åbenbart var i julehumør - brugte et kvarters tid på at afmontere holderen, - ganske gratis. Tak til ham - det var fin service.

Lars
Lars
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 171
Tilmeldt: man dec 08, 2008 23:07 pm

Indlægaf Shadows » tirs dec 23, 2008 21:22 pm

Er det ikke bare skønt, når begrebet service stadigvæk findes! :wink:
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1515
Tilmeldt: man apr 02, 2007 19:50 pm
Geografisk sted: 2900


Tilbage til El-system og Instrumenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster