Fjernbetjening og GPS

El-systemet, instrumenter (herunder de mekaniske) - strøm og teknik.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Fjernbetjening og GPS

Indlægaf strandfelt » tirs mar 26, 2013 20:52 pm

Hejsa.

Jeg har kun fået én fjernbetjening, til centrallåsen med til min V70 og nu begynder min kone at brokke sig over at hun ikke har en !
Jeg kunne godt bide i det sure æble og bestille en ny til fuld pris 2500 kr men.....
Hvis man får fat i en brugt fjernbetjening, evt fra en skrottet bil. Er det så muligt at få den kodet om ?

Er der nogen her i dette forum der har prøvet at montere den indbygget GPS i instrumentpanelet. Jeg har set at der er nogle brugte til salg i Sverige.

Go påske
Henrik
Volvo V70 2,4 2001
strandfelt
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: Rødovre

Re: Fjernbetjening og GPS

Indlægaf Klågem » tirs mar 26, 2013 21:25 pm

strandfelt skrev:Hejsa.

Jeg har kun fået én fjernbetjening, til centrallåsen med til min V70 og nu begynder min kone at brokke sig over at hun ikke har en !
Jeg kunne godt bide i det sure æble og bestille en ny til fuld pris 2500 kr men.....
Hvis man får fat i en brugt fjernbetjening, evt fra en skrottet bil. Er det så muligt at få den kodet om ?

Er der nogen her i dette forum der har prøvet at montere den indbygget GPS i instrumentpanelet. Jeg har set at der er nogle brugte til salg i Sverige.

Go påske
Henrik

Jeg går ud fra at det er en V70N.
Montering af gps er plug and play hvis ledningerne er trukket. Det ses lettest ved at kigge bag beklædningen i venstre side bag. Hvis kablerne ikke er trukket skal de selvfølgelig trækkes. Og så skal den lige aktiveres hos Volvo
Klågem
V70 III D5 momentum 185hk 6 gears aut. 08´
Billede

PPC-fejlkodelæser
Icarsoft VOL II

Tidligere biler:
Volvo v70 II D5 185 hk Millennium auto 2006
855 2,0 T5 263HK 382NM 94´
765 2,3 TIC 90´
745 Gle 86´
744 Gle 84´
744 Turbo 84´