Hej Balder...
Takker! Er også så meget oppe og køre at min chef har givet mig lov til at møde meget senere på fredag, så jeg kan ræse direkte op og hente den fra morgenstarten! (barndomsdrøm går i opfyldelse!!!)
Da jeg ikke har ejet eller kørt en ferrari vil jeg ufortrødent sige at en 5 benet lyder væsentlig bedere!
Nu skal jeg bare finde et godt værksted, hvor de vil tage sig godt af den, når den har behov for det!
en lille "sjov" detalje: Jeg har en Audi 80 1.8 S med 90 hk nu, den kostede mig næsten 12000 ,- (kasko med nordisk vejhjælp osv) i forsikring pga det var min første egen indregistreret bil, har kørt rigtig meget (er 33 år), men dette var min egen første bil. nu hvor jeg skifter den ud efter 1½ år med en Volvo 850 med en væssentlig større motor tjahhh så koster det mig "kun" 11500,- på trods af at motoren er næsten dobbelt så stærk!

sgu en underlig omgang mennesker som sidder og regner og lægger sammen...ved godt at det har noget med tal og statestikker....meeeen alligevelet!
ps. håber i vil hjælpe mig lidt med dette:
jeg kan godt lide at forkæle mine maskiner, om det er min bil eller mine motorsave...så er den bedste olie og benzin aldrig for lidt til mine babyer....hvad for olie og sådanne ting kan i andbefale? er der nogle gode ikke for mekaniske tips til at holde sådan en 850 godt plejet? (ved godt det er et stort spørgsmål....men som første gangs volvo ejer...så er jeg olieindsovset bag ørene endnu!)