Det kommer meget an på hvad man ellers har af forsikringer og om man er god til at forhandle.. en ting er sikkert.. betalt ALDRIG "liste pris"
Da jeg startede min virksomhed skulle jeg have min 850'er i mit eget navn, (havde valgt den billige løsning i flere år) som udgangs punkt skulle jeg give 19.900 for en ansvar..

men da jeg også skulle have en firmabil, indbo, erhversansvar, produktansvar osv osv osv hjalp det lidt på det, jeg ende på 6500 med ansvar..
Så kom dagen hvor jeg skulle købe ny firma bil.. Den gamle Hyundai H1 skulle skiftes med noget nyt, spurgte for sjov skyld min forsikring hvad jeg skulle give for kasko på en fabriks ny Mercedes Vito 122 V6 CDI med 224hk.. den skulle jeg give 8900..!

så den bestilte jeg..

Og da den gamle 850'er skulle skiftes til en V70 D5 fra 05 røg den op på 9400,- med glasdækning så alt i alt er jeg MEGET tilfreds.. jeg er trods alt kun lige fyldt 25..
Men den der med EU regler tvivler jeg sku på, for jeg have både 850'eren og Vito'en som 24 årig.. og jeg var ikke i nærheden af de priser..