Ipod+ny computer

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ipod+ny computer

Indlægaf Nicksi » søn dec 14, 2008 20:09 pm

Hej alle :wink:
Er der nogen der ved hvordan man får sin Ipod over på itunes på en ny computer :?: det nye itunes bliver ved med at skrive at den tilhører en anden itunes,som også er rigtig nok,men nu vil jeg gerne have den til at tilhører den nye pc.Hvordan gør man det :?
Nicksi
Bruger
Bruger

Indlægaf Ulrik Friis » søn dec 14, 2008 22:26 pm

...mon ikke du skal spørge om det i et iTunes support forum?

Her ved vi noget om Volvoer.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Indlægaf Shadows » søn dec 14, 2008 23:53 pm

Men det kunne jo tænkes at er var en herinde som kunne hjælpe... og det jo frit emne.

Og hvis Ipod nu tilsluttes i volvoen (det er den i min) så er det vel volvorelateret.

Men måske kan du finde hjælp her http://www.macnyt.dk/forum/
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 2900

Indlægaf Ingemann » man dec 15, 2008 0:12 am

Os Apple-freaks må jo holde lidt sammen :)

Ejer godt nok ikke en iPod, men kan da anbefale www.mediamac.dk
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Ulrik Friis » man dec 15, 2008 21:02 pm

Okay da. Jeg har osse en iPod i min bil, og det funker helt kanon.

Jeg forstår godt nok ikke spørgsmålet, men det plejer jo ikke at holde folk tilbage med gode råd :)

Først til det jeg ikke forstår: Hvordan kan iTunes meddele at den tilhører en anden iTunes? iTunes er det program man bruger til at lægge musik ind på sin iPod med, og det installerer man på en computer. Også på en ny computer. iTunes aner ikke en kæft om andre computere end den den er blevet installeret på.

Så mon ikke du mener, at din iPod mener, at den tilhører en anden computer/iTunes? Det har jeg ikke prøvet, men jeg kan godt forestille mig at den kunne finde på det, idet du jo har al din musik og alle dine playlister mmm. på den gamle computer. Altså må du jo prøve at synkronisere din iPod med iTunes på den nye computer - hvis det ellers kan lade sig gøre.

Ellers må du prøve at eksportere musik mm. fra den gamle iTunes til den nye og lave en identisk opsætning.

Hvis jeg var dig ville jeg nok finde et andet forum...;)
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Indlægaf Nicksi » man dec 15, 2008 22:48 pm

For det første bruger jeg da min ipod i volvoen,for det andet har jeg næsten kun medlemsskab til de div bil sider,da det er her jeg har min interresse,og jeg skrev det jo i frit emne.

Men problemet er at jeg har købt en ny blærbar,og der har jeg downloadet et nyt itunes til,som jeg gerne ville bruge min ipod til istedet for den gamle.Men når jeg sætter den i skriver den at den tilhører en anden pc,og det vil sige at jeg skal have fat i den gamle hver gang.
Kunne jo være at der var nogle andre herinde der havde prøvet det samme,og lige viste hvordan man gjorde :wink: kan godt få den til at "snakke" med min ipod men kan ikke få mit musik over på det nye itune uden den sletter mit musik på ipoden.

Men det kan da godt være man skal prøve et andet sted,med nogle ipod freak´s 8)
Nicksi
Bruger
Bruger

Tilbage til Frit emne