ja det dejligt at høre om de forskellige kører vaner vi alle samme har.
jeg oplever når jeg køre i min 4 axlet kranbil, jeg køre lige efter bogen 80 på motorvej 70 på landevej 50 i byzone ingen problemer med mine med trafikanter
jo måske mine koleger der ligger sig helt oppe i min bagdør på landevej så ryger hastigheden en smule op det hjælper og jeg laver en branstof besparlse på 60.000 om år.
men genneral syntes jeg mine med trafikanter er flinke i trafikken også i KBH men der er jo også dem der skal gnubbe sig ind og den skal der også være plads til
jeg har jo ikke travlt
Men sætter jeg mig ned i min fine V70, så skal jeg have et øje på alle spejle og langemands filter på. så sent som i aftes fik jeg et dyt og det lange lys da jeg skulle svinge til højer fra landevej til minder vej, og hvorfor fik jeg så den kærlige hilsen jo folk bruger cykelstien som svingbane bare ikke mig.
og når vi køre med campingvogn på motorvej er det bare at ligge sig efter de tungedrenge for så bliver man ikke overhalet med minder de kan overhale en hel kolonde.
spare også mere på dissel. har lagt mærke til når man bliver overhalet af en til flere lastbiler bruger man noget mere dissel i den vindtunel der bliver skabt.
mvh Jan