Skræmmende møde :-O

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Skræmmende møde :-O

Indlægaf Amazon1960 » tors mar 13, 2014 23:05 pm

Dette skete her til aften:

Kæresten og jeg havde lige spist, og jeg går i bad. Og da jeg står og tørrer mig i kælderen da min kæreste kommer stormene grædene ned af trappen, og siger der lige har været 4 invandrere, og spurgt efter mig da de havde fået besked på at tæve mig hvis ikke jeg holdte op med at sælge hash. De sagde også de havde set hvor mange der kom forbi hver dag så de vidste jeg solgte :-O (Hvilket jeg aldrig har gjort, og har aldrig røget selv)

Hun sagde jeg ikke var hjemme hvorefter de efterlod den besked at hun skulle hilse mig fra RM* og sige hvis ikke jeg stoppede ville de komme igen og gennemtæve mig :-/

(RM* som jeg har fundet ud af gennem folk i det miljø er højerestående Bandidos medlem)

Vi flyttede i vores første hus den 23 december og lagde hurtigt mærke til der foregik et åbent salg af hash i toppen af et lejligheds kompleks overfor. De sidder og kigger på en ligemeget hvornår på dagen man går udenfor.

Politiet ved det men gør åbenlyst intet ved det

Skræmmende oplevelse når man bare er en lovlydig 23 årig mand der går og roder med sin volvo i garagen :-O
Mvh

Palle Budde

1960 Volvo Amazon B16b - Km: 134300
Amazon1960
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: søn mar 09, 2014 21:15 pm
Geografisk sted: Midtjylland (Herning)

Re: Skræmmende møde :-O

Indlægaf ivor » fre mar 14, 2014 7:54 am

Nej
De gør ikke noget ved det.
Politiet skal jo passe deres fotovogne.
ivor
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 525
Tilmeldt: søn dec 09, 2007 10:24 am
Geografisk sted: Overlund Viborg

Re: Skræmmende møde :-O

Indlægaf englewood » lør mar 15, 2014 9:35 am

Ja det er jo så en lodret trudsel du har modtaget og den SKAL Gestapo tage sig af alvorligt.
Selv havde jeg fandeme taget sagen i egne hænder og opsøgt lømlerne og så havde de fandeme fået betaling ved kasse 1.
Jeg har den evne at jeg er istand til den slags når det gælder mit liv.
Pusherne på den anden side havde jeg lagt ned for længst.
Ja undskyld,ikke at jeg på nogen som helst måde er en voldsperson,men når den her slags afstumpede narrøve som den her RM er nød til at sende
folk i byen fordi han ikke selv har nosserne til at tage af færde,så burde han måske holde sin kæft og blive hjemme hos sin mor istedet for at
skræmme livet af sagesløse personer og måske bruge bare lige en lille bitte smule mere tid på at undersøge HVOR FRA salget egentligt foregår.
Det KUNNE jo være de en dag bankede på en dør hvor de står overfor en mand med mine evner.
Jeg syntes du skulle tage dig en snak med Politiet.
Selvom du måske ikke selv er stor i kæften,så kan du jo godt tillade dig og spørge Politiet om det er noget de vil gøre noget ved,eller om du
selv er nød til at samle nogle gutter sammen og ordne forretningerne.
For i og med at der nu har været et personligt fremmøde,så ved du og din kæreste jo faktiskt ikke HVOR i står.
I kan jo i realiteten risikere at få et par på hovedet næste gang i går udenfor jeres dør. Måske du er heldig at de "bare" smadrer din bil som advarsel.

Alternativt,kender du den her RM så godt at du ved hvor han holder til,så prøv at opsøge ham og forklar ham at det ikke er fra din adresse der sælges noget.
De her satans rockere er man nød til at tage alvorligt.
Håber sagen løser sig på fornuftigt vis.
Tommy Nielsen, Skørping.
Volvo 760GLE 2,8 Automatik 1989.
englewood
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: fre maj 10, 2013 16:08 pm
Geografisk sted: Skørping.

Re: Skræmmende møde :-O

Indlægaf Kenneth Poulsen » lør mar 15, 2014 22:17 pm

Tja, der var jo lige en her fornyelig der fik klippet 2 fingre af og totalt nedbrændt sit hus - hvor sej er man så lige..........
940 stc 1994 425.000 km
Hjemmehørende på Falster
Kenneth Poulsen
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 131
Tilmeldt: man sep 27, 2010 18:27 pm

Re: Skræmmende møde :-O

Indlægaf Amazon1960 » lør mar 15, 2014 23:52 pm

Hvis nu bare det havde været mig der havde stået i haven havde de alle 4 haft svært ved at kravle derfra.

Jeg ved fra tidligere hvor folk har trådt mig over tæerne at det bare slår "klik" :-/
Mvh

Palle Budde

1960 Volvo Amazon B16b - Km: 134300
Amazon1960
Erfaren bruger
Erfaren bruger
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: søn mar 09, 2014 21:15 pm
Geografisk sted: Midtjylland (Herning)


Tilbage til Frit emne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster