Fragt fra Sverige til Danmark

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Fragt fra Sverige til Danmark

Indlægaf gunsmoke » lør nov 12, 2016 13:24 pm

Hej volvosnakkere
Jeg skal have sendt en pakke med stumper fra Midtsverige (ca. Skövde) til det Midtsjællandske. Det koster en krig med DHL som leverndøren bruger, når det er på tværs af landegrænsen. Er derfor ude i selv at arrangere fragten. Nogle af jer som har et godt bud på en fragtmand/operatør a la PostNord, DB Schenkler, GLS osv. som løser dette til en rimelig penge?
gunsmoke
 

Re: Fragt fra Sverige til Danmark

Indlægaf Strandvaskeren » lør nov 12, 2016 15:36 pm

Prøv http://www.pakke.dk - de har fundet billige fragtpriser et par gange for mig, sidst en returvare til Kina hvor de fandt en pris hos UPS til langt under det halve af hvad jeg selv kunne finde prisen til hos UPS (eller andre steder).
Hygge..
Thomas
2002 S60 2.4 uden mølle
Strandvaskeren
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 189
Tilmeldt: lør okt 01, 2016 14:37 pm
Geografisk sted: Lidt udenfor Roskilde

Re: Fragt fra Sverige til Danmark

Indlægaf permand » lør nov 12, 2016 16:31 pm

Jeg bor i Sverige, og kører til Rødovre alle hverdage, måske det kan være til nogen hjælp ?
Mvh Per
XC60 AWD D5 R Design 2012
S60 aut 210 hk 2007
V70 R Aut, 1997, 240HK Saffran solgt
Brugeravatar
permand
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 352
Tilmeldt: fre jul 11, 2008 10:38 am
Geografisk sted: 24175 Stehag, Sverige

Re: Fragt fra Sverige til Danmark

Indlægaf gunsmoke » søn nov 13, 2016 12:16 pm

Strandvaskeren skrev:Prøv http://www.pakke.dk - de har fundet billige fragtpriser et par gange for mig, sidst en returvare til Kina hvor de fandt en pris hos UPS til langt under det halve af hvad jeg selv kunne finde prisen til hos UPS (eller andre steder).

Takker. Seriøs god side. Den arbejder jeg videre med.
gunsmoke
 

Re: Fragt fra Sverige til Danmark

Indlægaf gunsmoke » søn nov 13, 2016 12:18 pm

permand skrev:Jeg bor i Sverige, og kører til Rødovre alle hverdage, måske det kan være til nogen hjælp ?

Hej Per. Takker for det fine tilbud. Prøver i første omgang at komme i land med pakke.dk. Umiddelbart skulle jeg her kunne klare fragten for ca. 550,- kr.
gunsmoke
 

Re: Fragt fra Sverige til Danmark

Indlægaf gälleryd » søn nov 13, 2016 13:22 pm

Jeg hjalp jögen Jacobsen tidligere i år, han fik sendt nogle fälge oppe nordfra herned til mig, og så da jeg selv skulle til danmark, så tog jeg dem med derover, og jeg mener at transport indefor Sveriges gränser er gratis, så det tilbud permand kom med, er jo perfekt :D , med mindre de vil sende til danmark fra Sverige, og over ex antal kilo er det ikke billigt.
Jeg står ikke lige og skal til danmark de näste par mnd, ellers kunne jeg også godt have hjulpet.
venlig hilsen Jan
________________________________
2006 v70n t5 260hk (konebil)
og en (del) andre ikke-volvoer.
gälleryd
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 816
Tilmeldt: fre mar 16, 2012 9:04 am
Geografisk sted: småland og Kvikkjokk (polarcirklen)Sverige


Tilbage til Frit emne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 7 gæster