Hej Volvosnak.dk!

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Hej Volvosnak.dk!

Indlægaf S_Volcom » lør maj 26, 2018 19:27 pm

Så blev jeg også den glade ejer af en 2013 V60 D3.

Efter at have smuglæst med herinde, på Swedespeed og på andre dedikerede fora, måtte jeg simpelthen prøve en Volvo. Mærkeligt nok, er der ikke så mange, der skriver om netop V60 D3, og det amerikanske marked virker til at være totalt domineret af S60/V70. Jeg fik dog prøvekørt en del V60'ere, da jeg elsker designet, og 2 liters 5 cyl var helt klart en vinder. Prisen var naturligvis en stor faktor (ellers havde den stået på en Polestar!), men følelsen og lyden af den 5 cylindrede D3 var virkelig god i forhold til den mindre D2. Det skal dog siges, at Volvoen er Polestaroptimeret, og at jeg i øvrigt var et taknemmeligt offer, da min tidligere bil var en Fiesta fra 2004! Sådan er det, når man har boet i Kbh hele sit liv, og aldrig har skulle bruge en bil til noget...

Roder pt. med en ny diffuser, udstødning og nogle Polestarfælge. Muligvis også noget navigation, da det virkelig savnes. Tvivler på det overhovedet kan installeres i denne bil??

Mange tak for aktiveringsmail Kristian og hej igen til alle jer Volvofolk!
:D

-S
S_Volcom
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: fre maj 25, 2018 23:12 pm
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hej Volvosnak.dk!

Indlægaf Shadows » søn maj 27, 2018 23:39 pm

Velkommen til :D
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1515
Tilmeldt: man apr 02, 2007 19:50 pm
Geografisk sted: 2900

Re: Hej Volvosnak.dk!

Indlægaf S_Volcom » tirs maj 29, 2018 23:38 pm

Tak Shadows

Her er et billede af dyret ved levering. Den kører rigtig fint og er til stor glæde for hele familien!

Billede
S_Volcom
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: fre maj 25, 2018 23:12 pm
Geografisk sted: Nordsjælland


Tilbage til Frit emne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster