Vintersutter

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Re: Vintersutter

Indlægaf Koldstart » lør jan 05, 2019 12:11 pm

Peter57 skrev:
Ulrik Friis skrev:Ligger Espergærde for langt væk for dig?

Hej.

Jeg har læst om anbefalingerne til Autohjørnet A/S. Det er lidt langt fra mig, så derfor ville det være godt i Roskilde og omegn.


Hej Peter.

Jeg benytter Keld Hansen i Frederikssund. Keld ved godt, at kundernes lommer ikke er uendeligt dybe. Han sagde engeng til mig: "Hvis jeg satte priserne på værkstedet som andre steder i Københavns omegn, så kunne jeg godt vinke farvel til mange af mine kunder."

Firmaet "Keld Hansen" er autoriseret Volvo Værksted, men ikke Volvo forhandler. De kan godt finde ud af at anbefale "vent med skift af klodser", hvis de kan se de er slidt, men nok godt kan holde til næste service. Keld selv, finder du bag disken ved indskrivingen. Hans interesse er tydeligvis mennesker og biler, ikke maksimering af pensionskontoen.

Jeg arbejder i Roskilde, og får altid en lånebil stillet til rådighed, når jeg dropper Volvoen af om morgenen. Prisen for lånebilen er under 200, og jeg betaler ikke for ekstra dage, hvis fremskaffelse af en reservedel forsinker reparationen med en dag yderligere.

I øvrigt "sjovt" med de der lånebiler. På nogen værksteder betaler man for dem, på andre gange betaler man ikke. Jeg er dog sikker på, at værstedet nok skal hente udgiften hjem igen, uagtet om det står specifikt på regningen eller er indkalkuleret i værkstedets øvrige priser.

Jeg mener, at det er "pænest", når betaling for en ydelse fremgår af regningen, så enhver kan se der er god sammenhæng mellem ydelse og pris. Så kan man også se, hvad man sparer, hvis man fravælger en ydelse. Når bare der ikke går helt "Ryanair" i den, hvor man pålignes "dummebøder", hvis man ikke har bestilt alt som ekstra ydelse på forhånd :evil: .

Hvad mener i andre? (... Altså om lånebil, ikke om Ryanair)

PS. Undskyld dette indlæg ikke helt rammer overskriften "Vintersutter". Men Peter spurgte, så skal han da have et svar :)
Koldstart

Volvo V60 II D4 MY2020
Brugeravatar
Koldstart
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 218
Tilmeldt: søn apr 13, 2014 20:05 pm
Geografisk sted: Vedbæk

Re: Vintersutter

Indlægaf Peter57 » søn jan 06, 2019 11:35 am

Hej.
Tak for henvisningen.
Peter57
Superbruger
Superbruger
 
Indlæg: 233
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 15:43 pm
Geografisk sted: Egedal.

Foregående

Tilbage til Frit emne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster