Er der nogen her, der ved hvor jeg kan finde disse, eller måske endnu bedre ved hvad det koster at køre 95 km/h hvor jeg måtte køre 80. Der er tale om landevej uden vejarbejde eller andre problemer....håber ikke jeg ser alt for overrasket ud
Kim
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ulrik Friis skrev:På den lyse side: Det var da godt det ikke skete i Norge, for så havde regningen lydt på en 8-10.000 kr.
VolvoSport skrev:Mig bekendt har Danmark og Tyskland p.t. ingen aftale vedr. udveksling af hastighedsoverskridelser i forbindelse med ATK (Automatisk Trafik Kontrol).
Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.
Vend endelig tilbage, hvis du hører noget til sagen.
Mvh Christian
Carstens80 skrev:Hej Kimmer
føler med dig..
ved ikke om du kan bruge dette her til nogeet http://www.bussgeldkataloge.de/ efter hvad jeg kan se drejer det sig om 10 - 20 euro.
jeg har sat google til at oversætte så det kan godt være det ser lidt mærkeligt ud men tysk is not my best![]()
til 10 km / t 15, - DKK
11-15 km / t 25, - DKK
16-20 km / t 35, - DKK
21-25 km / t 80, - EUR, 1 point
26-30 km / t 100, - EUR, 3 point
31-40 km / t 160, - EUR, 3 point, 1 måned forbud
41-50 km / t 200, - euro, 4 point, 1 måned forbud
51-60 km / t 280, - euro, 4 point 2 måneder kørselsforb
//Carsten

Ulrik Friis skrev:På den lyse side: Det var da godt det ikke skete i Norge, for så havde regningen lydt på en 8-10.000 kr.

Klågem skrev:..... og det er nu over et år siden. Så der kommer sgu ingenting

Shadows skrev:Klågem skrev:..... og det er nu over et år siden. Så der kommer sgu ingenting
Jeg har hørt at hvis man f.eks. stoppes på et tidspunkt i Tyskland, så kan de checke om man har noget udestående hos dem. Men har man skiftet nummerplader eller bil, ja så står der jo ikke noget. Men mindre man altså har købt Klågem's gamle bil ha ha...eller min!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst