Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Kenneth Poulsen skrev:Det letteste må være at få en dør op (autohjælpen) og kan man så ikke komme gennem midten af bagsædet til bagagerummet??

Klågem skrev:Slå baglygten i stykker og kom ind den vej. En lygte er nok billigere end en ny nøgle.

gmtgmt skrev:nøgler kan fås dagen efter vis de bestilles inden kl 14jeg ved at en ny tændings lås koster 2500kr og der er en dummy nøgle med uden sender. har godt nok skiftet en del af dem nu

befl skrev:gmtgmt skrev:nøgler kan fås dagen efter vis de bestilles inden kl 14jeg ved at en ny tændings lås koster 2500kr og der er en dummy nøgle med uden sender. har godt nok skiftet en del af dem nu
Mange tak for jeres interesse og svar.
En dummynøgle? Jeg formoder, at det er en universalnøgle? - Skulle den kunne lukke bagklappen op? - Jeg forestiller mig også, at låsen i bagklappen må kunne åbnes med en simpel mekanisk nøgle uden kodning og alt det der? Sådan en må kunne fremskaffes eller laves gennem Volvo v.h.a. stelnummer?
M.v.h. befl

Kingo skrev:
Det er jo volvo så du får det nok ikke gratis men jeg vil tro det er den billigste løsning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster