Ny køb & salgs side

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ny køb & salgs side

Indlægaf e-bil.dk » fre dec 06, 2013 14:22 pm

Hejsa alle

Mit navn er Mads Andersen, jeg driver hjemmesiden www.e-bil.dk som er en 1½ år gammel bilside som startede som en community side hvor man kan skrive med andre brugere i forummet, se events ( bilmesser, træf m.v. ) og ligge billeder op på sin profil ( som ligner Facebook designet )

Jeg har talt med Kristian her indefra og jeg har fået lov til at dele lidt reklame ud for min side, da e-bil.dk nu er lavet om til en køb og salgs side i stil med bilbasen, men hvor fællesskabet stadig er bibeholdt.

Det gode ved min side er at det er gratis at oprette salgsannoncer, så du slipper for at skulle betale mange 100 kr for en salgsannonce :D

Der er ikke mange annoncer på siden nu, da den nye side kun er 1 uge gammel, det er derfor i meget gerne må oprette alle de annoncer i vil, vi har valgt at fokusere på klassiske og veteranbiler da disse ikke er højt prioteret på de bilsider, såsom DBA og Biltorvet.

Det eneste du skal er at oprette en brugerkonto som tager 1 min, så kan du oprette annoncer og opdatere din profil hvis man ønsker dette?

Ris / ros er velkommen :D

God weekend og pas nu på jer selv alle jer som skal til julefrokost.

Mvh
Mads Andersen
Sælg din bil GRATIS på www.e-bil.dk du kan også skrive sammen med mere end 400 brugere som alle elsker biler.
Brugeravatar
e-bil.dk
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors dec 05, 2013 20:49 pm
Geografisk sted: København

Re: Ny køb & salgs side

Indlægaf Peter_C » lør dec 07, 2013 9:59 am

God stil at spørge om lov først inden man reklamerer. Tommel up for det

MVH Peter
I stalden:
2008 Volvo V70n 2,5T Aut.
2011 Volvo S60 D3 Aut.
1990 Peugeot 309 GTI16 Grp. KRB Rallybil
1969 Pontiac Firebird 400
Brugeravatar
Peter_C
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 999
Tilmeldt: man okt 22, 2007 11:07 am
Geografisk sted: Midtsjælland

Re: Ny køb & salgs side

Indlægaf e-bil.dk » lør dec 07, 2013 10:06 am

Ellers bliver man jo bare banlyst eller upopulær blandt brugerne og det ønsker jeg jo ikke :D
Sælg din bil GRATIS på www.e-bil.dk du kan også skrive sammen med mere end 400 brugere som alle elsker biler.
Brugeravatar
e-bil.dk
Ny bruger
Ny bruger
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors dec 05, 2013 20:49 pm
Geografisk sted: København


Tilbage til Frit emne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster

cron