Tiden på forum halter

Vi er altid åbne over for forslag, også kritik.
Vi vil gerne have jer brugere til at hjælpe med at gøre forummet bedre.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Tiden på forum halter

Indlægaf Ulrik Friis » man nov 02, 2009 23:07 pm

Hvis jeg skal have vist korrekt tid skal jeg indstille forumtiden på min profil på UTC. Det kan ikke være rigtig. Forum ikke kan finde ud af at skifte ved overgangen til normaltid (UTC +1 time).
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Re: Tiden på forum halter

Indlægaf VolvoSport » tors nov 12, 2009 0:10 am

viewtopic.php?f=9&t=3256

Som du kan se, er det ikke et nyt problem.

Jeg har bare lært at leve med det (men irriteres stadig over det), for siden vi gik over til vintertid, har jeg prøvet et utal af gang at ændre tiden. Og det er endnu ikke lykkedes for mig, at få den til at huske det til næste gang jeg logger ind på siden.

Og det er godt nok den eneste side, jeg nogen sinde er stødt på, hvor man selv aktivt skal ændre tiden.

Mvh Christian
VolvoSport
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 859
Tilmeldt: tors nov 08, 2007 20:29 pm
Geografisk sted: Østjylland

Re: Tiden på forum halter

Indlægaf VolvoSport » tors nov 12, 2009 0:20 am

Ret sjovt:
Jeg prøvede lige for "sjov" endnu en gang at ændre tiden.
Så nu passer tiden når jeg er logget ind på siden, men er en time foran så snart jeg logger ud igen. Det er meget smart eller hva' :roll: .
VolvoSport
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 859
Tilmeldt: tors nov 08, 2007 20:29 pm
Geografisk sted: Østjylland

Re: Tiden på forum halter

Indlægaf Ulrik Friis » tors nov 12, 2009 16:54 pm

Forum blev opdateret for et halvt års tid siden, og det ny forum kan sagtens finde ud af den rigtige tid, men nisserne i Gadbjerg har ikke haft topnøglesættet fremme, da det blev installeret. Der er også nogle andre ting der halter, fx. skal åbning af et link indlagt på siden ske i en ny fane eller ny side, linket åbner i samme side, så nogen gange er det pisbesværligt at komme tilbage til Volvosnak.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Re: Tiden på forum halter

Indlægaf Hr. SmåSur » tors nov 12, 2009 17:07 pm

Ulrik, og andre:

Jeg deler mening med alle de, der savner lidt "medvirken" fra Gadbjerg Reservedelslager til forskellige administrative ting omkring vedligeholdelse og opdatering mv. af forummet. Jeg har så sent som i dag telefonisk talt med Kristian omkring dette generelt.

Overordnet set, vil Kristian meget gerne have at Volvosnak.dk fungerer tilfredsstillende teknisk - og indholdsmæssigt udvikles - problemet er, som det ofte er tilfældet, en konstant afvejning af den smule tid der kan afsættes til sagen.

Jeg har tilbudt Kristian mere konkret og direkte hjælp og har på ingen måde skjult min egen holdning til, hvad der må forventes af en "forum-udbyder" - nemlig hurtig reaktion på forslag og "fejl-meldinger" - samt nysgerrig medvirken til og deltagelse i, en konstant udvikling.

Mere følger..
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator
 
Indlæg: 528
Tilmeldt: tirs dec 26, 2006 21:54 pm
Geografisk sted: Omkring Kbh

Re: Tiden på forum halter

Indlægaf VolvoSport » tors nov 12, 2009 17:53 pm

Det var da et fantastisk initiativ, Hr. Småsur. Det ser også ud som om, at du er vant til at "skrue". I hverfald hvis man ser på dit "profilbillede".
VolvoSport
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 859
Tilmeldt: tors nov 08, 2007 20:29 pm
Geografisk sted: Østjylland


Tilbage til Forslag til Volvosnak.dk samt teknisk support

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster