Til redaktørerne

Vi er altid åbne over for forslag, også kritik.
Vi vil gerne have jer brugere til at hjælpe med at gøre forummet bedre.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Til redaktørerne

Indlægaf Ulrik Friis » søn jan 17, 2010 15:47 pm

Et indlæg jeg har skrevet, som handlede om en vurdering af BSR, blev af en redaktør pillet ud af en tråd og oprettet som en selvstændig tråd med samme navn (BSR Trimning trin 1 - Er det pengene værd?). Det kunne se ud som som jeg selv havde oprettet en tråd alene med det formål at advare mod BSR.

Jeg mener ikke det er god redaktionel skik at foretage den slags krumspring UDEN at spørge mig. Mit indlæg var skrevet i en sammenhæng, som det blev hevet ud af, hvorefter jeg fremstår, som eksplicit kritiker af BSR.

Jeg kan oplyse, at hvis jeg var blevet spurgt havde jeg sagt nej.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Re: Til redaktørerne

Indlægaf VolvoSport » søn jan 17, 2010 17:13 pm

Hvor er det oprindelige indlæg vedr. BSR?
Det skulle vel ikke tilfældigvis være således, at de/det foregående indlæg i tråden er blevet slettet, og så er dit indlæg kommet til at stå øverst? Hvis du forstår? Bare en mulighed, for jeg synes ikke rigtige der dukker andet frem, når jeg søger på BSR.

Mvh Christian
VolvoSport
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 859
Tilmeldt: tors nov 08, 2007 20:29 pm
Geografisk sted: Østjylland

Re: Til redaktørerne

Indlægaf Shadows » søn jan 17, 2010 17:45 pm

Tråden Min V70 - 2006 viewtopic.php?f=11&t=4005 fik nogle til at diskutere BSR og trim generelt. Jeg forsøgte at rykke den del ud som ikke omhandlede trådskaberens Galleritråd. Men det drillede og der jo ikke lige nogle brugsanvisninger med her, og man er jo ræd for komme til at slette noget. Og det blev der ikke her.
Så det blev "kun" det første indlæg om trim/BSR som er kopieret og flyttet. Som man kan se, er det brugeren Ivor som spørger til BSR trin 1, og så går snakken :D
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 1515
Tilmeldt: man apr 02, 2007 19:50 pm
Geografisk sted: 2900

Re: Til redaktørerne

Indlægaf Kristian » man jan 18, 2010 9:31 am

Men Ulrik, selv om tråden er flyttet er der jo ikke ændret ved det du har skrevet, og du har vel ikke skrevet noget du ikke mener?
Venlig Volvo-hilsen
Kristian
Brugeravatar
Kristian
Guru
Guru
 
Indlæg: 255
Tilmeldt: fre jan 27, 2006 22:13 pm
Geografisk sted: Gadbjerg

Re: Til redaktørerne

Indlægaf Ulrik Friis » ons jan 20, 2010 0:33 am

Der er forskel på at aflevere et indlæg i en igangværende debat i en tråd, uanset om tråden vælter udenfor emnet, og så til at stå som trådskaber på noget, som er taget ud af en sammenhæng. Jeg vil gerne selv bestemme, hvilke tråde jeg skaber.

Det er korrekt, at der ikke er ændret i det jeg har skrevet, og selvfølgelig står jeg ved, hvad jeg skriver, men det er ikke det det handler om her. For nu ser det ud, som om jeg starter en tråd, der tager udgangspunkt i en kritik af BSR, og det er en helt anden og stærkere udmelding. Og det ønsker jeg ikke. Mit indlæg var et konkret råd til en som ville vide om det var pengene værd. Og som tråden også viser, er der både positive og negative oplevelser ved BSR.

Jeg accepterer Shadows' bøvl med at få det til at makke ret og forklaring og intention, men en anden gang skal han sgu spørge først, eller også skal han selv indlede tråden med en forklaring om hvorfor denne diskussion er trukket ud af en anden tråd.
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger
 
Indlæg: 2070
Tilmeldt: søn okt 07, 2007 16:37 pm
Geografisk sted: Nord f. Kbh.


Tilbage til Forslag til Volvosnak.dk samt teknisk support

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster