Købte min bil hos Korsvejens Bilcenter, Kruså, i 07. Forhandleren dernede var meget flink da jeg fik et huggende problem og sendte mig til Volvo Genbrug Hvidovre i foråret 08 (bor på sjælland) for at lade dem kikke på min bil med stadig gældende garanti. Bilen huggede som allerede skrevet og mekanikeren målte med diverse udstyr og fandt en fejl. Ny føler (noget med knastakslen...

) blev skiftet og bilen huggede stadig....Afsted igen og endnu en gang målinger nu uden nogle fejl, bortset fra den meget huggende motorgang. Mekanikeren kikker lidt på lydpotten og den bagerste har et lille hul. Denne skifter jeg og en kammerat selv, kammeraten (mekaniker) siger med det samme at bagpotten ikke er skyld i den huggende motorgang og får desværre ret. Ny bagpotte og stadig huggende motorgang. Næste dag kan jeg ikke køre mere, bilen sendes til forhandler i Kruså, han piller lidt i tændkablerne og ser et hul, nyt sæt tændkabler på bilen og ingen problemer siden.
Pointen: Synes Volvo Hvidovre Genbrug var alt for måleudstyrsliderlige, eller med andre ord manglede at bruge lidt tid på at afprøve bilen, kikke ned i motorrummet m.m. inden dommen skulle fældes.
Kim