Så tog jeg beslutningen, om IKKE at lave noget som helst ved bilen, og bare DRØNE afsted til syn. Så kunne jeg da om ikke andet have en fin liste over ting der skal laves.
bestilte tid til 1240 i Lomma (lidt nord for Malmö) hvor jeg har gode erfaringer med at de er "normale" og rare. Nervøsiteten steg til nær kogepunktet da der var ca 30 min igen.
Var dette nu det klogeste, når bagerste potte næsten er rusten i 2 dele osv osv ???
Op kom bilen registrerings nr på lysskiltet. Og ind røg Volviseren. Først på med lys maskinen og det så IKKE godt ud, begge lamper var bare 2 store klatter på lysdimsen, ikke i et fint væltet V som det
skulle være, S... L... og P.. tænkte jeg, nu starter han sq nok med det HELT vilde når spas.... ikke engang gider tjekke lyset inden han kommer med sådan en bør, op med bilen vippe/vrikke og sådan
lidt almen kiggen rundt i hjørner, han på pegede at der var olie på bundkar mm, og fortsatte sin vimsen, kiggede på panelerne og mumlede noget med lidt tyndplade ( der er faktisk huller så man kan kigge igennem )
Ud og prøve køre og hurtigt tilbage igen med et friskt lille dyt. Stoppede en Co2 måler i bagerste potte og alt imens jeg pænt kunne kigge på bag en rude ( ikke noget smøren her fra min tunge, med at der lå en ny potte i bagagerummet etc ) kom han frisk ind og sagde ikke et pip.
JEG ER DØD, færdig kaput slut tænkte jeg, det her bliver dyrt, havde jeg da for pokker da bare byttet den ski.. potte
Nå men printeren klaprede og ud kom et stykke papir på at den var underkänt med en 1´er på fejl på signal anordning (dvs lyset)
ahva sagde jeg en 1´er ?? Ja sagde han den er jo ret fin for at være så gammel og du har jo købt de pærer i biltema garanteret, joo sagde jeg det var det eneste sted jeg kunne få dem.
Byt dem og kom igen om 2 år, og du behøver ikke fremvise bilen igen
Så alt i alt er jeg nu ejer af en Nysynet Volvo 142 som har kostet 2000 kr
Ikk dårligt hva, tror nok liiiiige jeg blev så glad
Så er der osse tid og bedre råd til at få lavet de ting der nu skal laves ORDENTLIGT