Min HU 1205 virker ikke forhandler (som stadig er i garantiperiode) foreslår Blaupunkt
New Jersey MP68 i stedet.
Mit spørgsmål er: hvilket prisleje ligger en HU 1205 i?
Venligst
Keld
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

keldking skrev:Min HU 1205 virker ikke forhandler (som stadig er i garantiperiode) foreslår Blaupunkt

keldking skrev:Jeg har et halvt års fuld garanti på bilen - så foreslår forhandler Blaupunkt!
Problemet er at der ikke er lyd på GPS på HU 1205 under kørsel og forhandlerens påstand er, at
dette ikke kan laves.
Hjalp dette?
Venligst Keld

keldking skrev:Jeg har et halvt års fuld garanti på bilen - så foreslår forhandler Blaupunkt!
Problemet er at der ikke er lyd på GPS på HU 1205 under kørsel og forhandlerens påstand er, at
dette ikke kan laves.
Hjalp dette?
Venligst Keld

Jeppe skrev:Nu er han jo ikke en autoriseret Volvoforhandler, men handler mange Volvo'er.

hhgrand skrev:Hej!
Jeg har købt min V70 samme sted og kommer nok aldrig tilbage for at handle i den butik igen.
De skriver på deres hjemme hjemmeside "100% garanti uden omsvøb". Jeg fik nyt anlæg (sc-901)og en ny fælg og nye køleslanger på garantien. Så var der andre ting som de forsøgte at lave men jeg mistede tålmodigheden og fik det lokale volvoværksted til at klare ærterne sammen med et service. jeg endte med en regning på 13000 kr. Han havde dog taget de dyre rep. undtagen kabel til bagsmæk - det lodede de af to omgange - jeg fik et nyt monteret hos Volvo ca. 2000 plus montage....!
Jeg har en slut seddel hvor der står "leveres nysynet med træk" Bilen blev leveret betinget godkendt med den pågældende fejl rettet - træk monteret, men sørme om ikke den ikke er indregistret med træk. Så jeg må ikke bruge mit træk før efter jeg selv har været til registreringssyn!
Så mit råd er... lav en liste over fejl og mangler og kør hårdt på hvis ikke han relativt let bøjer af. Mind ham om garanti kommentaren fra hans hjemmeside. Og hold dig så i øvrigt fra det firma....
Læs anden tråd om en S70 turbo, flere år gl og vandskadet!!!
Jeg stoler ikke på det firma længere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster