af Lars » ons nov 11, 2009 22:54 pm
Nu regner jeg jo ikke folk for at være dummere end som så.
Hvis man kigger på min profil, kan man se, at jeg bor i Svendborg. Og med en smule fornuft kan man nok også regne ud, at jeg ikke bevæger mig alt for langt udenfor byskiltet for at finde et par måtter.
Dermed må "volvo" jo nok betyde den autoriserede forhandler i det sy´fynske.
Der lå en fin brochure på bordet i forretningen og den så meget officiel og original ud. Om tilbudet kun gælder hos Autohuset Vestergaard skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil gerne undersøge det når jeg skal derud i morgen for at hente en måtte til bagagerummet.
Hvorfor skal visse medlemmer bruge næsten al deres tid på at dissekere andres indlæg for at finde små svipsere osv. Hvorfor ikke bare skrive: " Godt tip - jeg kan regne ud, at det må være Autohuset Vestergaard i Svendborg der kører kampagnen".
Det er meget frustrerende med alle disse sure opstød hvis ikke man lige har kreeret det perfekte indlæg. Slap dog lidt af og bær over med os der bare er glade for dette forum - men ikke eksperter.
Så vidt jeg har forstået gælder det om at hjælpe hinanden - og ikke om at tryne hinandens indlæg. Også selv om man er småsur......
Lars