Gode billeder.
ja, det ser lidt spøjst ud
Isolatoren bør sidde nede i skålen, nederste vinding.
Prøv det!
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Ulrik Friis skrev:Hvis du - eller din far - bruger Bilia, så bor I jo østpå i nærheden af Kbh. Så er der ikke så langt til Espergærde, hvor Autohjørnet laver prima arbejde.
Bilia er blevet for stort. Ingen er engageret i arbejdet, det rager dem en papand. Jeg begik en fejl for to år siden ved at sætte bilen hos Bilia i Nærum, da elektronikken brød sammen i den. Efter 4 dage og en weekend var jeg nødt til at flytte bilen over til en anden mekaniker. Det var umuligt at få fat i dem på telefonen. De få gange det lykkedes kunne de ikke finde min bil: "Den kender vi ikke", blev der svaret to gange. De fandt ikke fejlen, men var dog i stand til at sige, at den fejl havde de ikke set før. Og det er jo det skinbarlige nonsense.
Jeg betalte kr. 120 pr. gummiforing som ligger mellem fjeder og fjedersæde. "Vandslangen" som er væsentlig tyndere i godset end en rigtig vandslange er trukket ind over fjederens to nederste rundinger. Den hviler på gummiforingen.
Klonklydene kan komme fra toplejet og fra fjederens arbejde imod nederste fjedersæde. Og selvfølgelig fra "kødbenene" mellem støddæmper og krængningsstabilisator. Hvis lyden er kommet gradvis mener jeg det er toplejet. Toplejet består af lejet (500 kr) og en gummiforing (200 kr.). Og de er ret nemme at skifte. Det er de andre ting i forfjederen også forudsat du har en ordentlig fjedertang.
Jandk skrev:Vandslangehalløjet. Det lyder som om DU siger den skal skæres med rigtig vandslange
Jandk skrev:Er der slet ikke andre der har rodet med den der gummibanidt på fjederen?? .. evt fået den monteret ??
Tilbage til Styretøj, Hjul og Bremser
Brugere der læser dette forum: Bigfool og 10 gæster