Jeg har valgt ikke at kommentere på medlemmets "erfaring" men ladet det stå til modtageren at danne sig en mening om produktet. Og nu kender Hr SmåSur tillige prisen på dem ( hvad er prisen SmåSur") og reagere derefter. Det tyder på de er billige. og ja der jo blevet sparet på malingen kan man læse. Sådan er det også med biler. En billig bil fra Korea har, eller har i hvertfald til for et par år siden, hvor jeg hørte det omtalt, haft en tyndere lak end andre. Så mon det ikke også det kommer til at gælde for de Kinesiske biler når de kommer på det danske marked.
Jeg kan for sjov skyld nævne, fra en projektmedarbejder i Kina, at selv som leverandør til et europæisk styret og ejet byggeri af en fabrik i Kina, prøver de kinesiske leverandører af jern og stål at snyde med kvaliteten af leverancerne til byggepladsen, efter devicen, går den så går den. Så modtageren skal tage prøver hele tiden for at sikre sig at der overhovedet er kvalitet i leverancen. Det samme gælder cement og beton. Råmaterialerne til områdets mørtelværker kommer i nævnte tilfælde fra havbunden, gravet op af enkeltmandsejede både som ligger på havet og venter på en opringning. De sejler så ind og losser "sandet" direkte på lastbiler, så her er kvaliteten af det færdige produkt også svingende, og chaufførerne som levere byggematerialerne kører gerne "en tur rundt om blokken" for at se om den så går anden gang, hvis de får kassert deres leverance

Det er sådan noget om kan bringe ens tålmmdighed på prøve, skal jeg hilse og sige.