Venlig hilsen
Kim
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

kalby skrev:Der er 2 steder de kan finde på at lække. Pakdåsen ved krumtap, som du har fået skiftet, og Vacuum pumpen på knasten.. Mon ikke det er gammel olie fra pakdåsen som har ligget i bundskjoldet, som er lækket ud.

kimmer skrev:Fyren der skal kikke er den samme som skiftede tandremmen. Han er vw-mekaniker og har lavet rigtig mange af vores tdi-motorer, så jeg er i gode hænder og ved godt mod....næsten![]()
Kimmer

Vestman skrev:kimmer skrev:Fyren der skal kikke er den samme som skiftede tandremmen. Han er vw-mekaniker og har lavet rigtig mange af vores tdi-motorer, så jeg er i gode hænder og ved godt mod....næsten![]()
Kimmer
Vi har jo ens biler vi to, og jeg står også snart foran et tandremsskift. Kunne du sætte mig i forbindelse med gutten, og er han også en der kan justere dieselpumpe og den slags?

kalby skrev:Der er 2 steder de kan finde på at lække. Pakdåsen ved krumtap, som du har fået skiftet, og Vacuum pumpen på knasten.. Mon ikke det er gammel olie fra pakdåsen som har ligget i bundskjoldet, som er lækket ud.

kimmer skrev:Du skal ikke regne med noget men jeg skal forhøre mig om han gider at udvide "kundekredsen". Han justerer også pumpen![]()
Jeg vender tilbage med svar, der kan godt gå nogle dage..
Kimmer

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster