Jeg har fået en stort problem som rigtig irriterer mig da det er meget periodisk.
Bilen har kørt ca 10000 km, efter jeg har skiftet tandrem til dieselpumpen og justeret med mircometer ur så justeringen passer. Nu er min dejlig S70 TDi begyndt at lave små udsættere når jeg køre ( viker som af man slipper speederen / den hakker i det ), det hjælper ikke at træde speederen i bund eller slippe den og træde igen, det bliver ved. Motorlampe tændes ikke hver gang den sker, men har tændt dento gange de sidste 14 dage.
Jeg har været inde ved Volvo personbiler i Viborg og får læst fejlkoder ud - den skiver fejl på dyse sensoren, med ifølge Volvo's PC passer den dynamiske justering godt nok...jeg har prøvet at skifte luftmassemåler med enanden brugt, hvilket har hjulpet lidt men ikke nok, motorlampen har godt nok ikke tændt siden jeg skiftede luftmassemåleren, men motoren sætter stadig ud...
Jeg vil høre om der er andre der har haft sammen problem og om de måske kan hjælpe med en løsning på problemet?