Fejlene som kommer op i display er - ABS, Traction Control og Motorlampen tænder for udstødningsgasser og speedometer viser alt for lavt.
Det skal siges at fejlen er begyndt at komme nu hvor det er frost om natten og det er fugtigt osv og har kun gjort det nogen få morgener da det var efterår. Men Fejlen kommer som regl kun om morgen når jeg kører på arbejde som regl lige 1-2 min efter jeg er kommet ud af indkørslen også blir den på uanset om jeg slukker bilen i fart osv. når jeg så kører hjem om eftermiddagen er det yderst sjællendt fejlene kommer..
Jeg har selv været ude og rode lidt med det og der er blevet skiftet en ABS sensor venstre for. da der var blevet meldt fejl på den en del gange og jeg har haft selve abs modulet nede og renset det store stik for skidt og prøvet at give det lidt sillicone udenpå men uden held.
Men min teori er self eftersom den ikke gør det om sommeren men først nu her hvor det er minus grader om natten at der så trænger fugt ind i noget stik evt eller måske er det bare styreenheden som driller når det er koldt? det er lige meget om motoren er kold eller varm hvis det er omkring frysepunktet så melder den fejl på hele lortet.
Håber der nogen der kan hjælpe mig?