Kenneth Poulsen skrev:
Forhandleren burde have vist at de små dieseler ikke kunne holde til de små ture.
Typisk. Så er det alene hans skyld. Men står du med en kommune som vil være med på moden så er det jo svært. Der var jo også en forhandler som ikke fik en ordre til min før omtalte kommune og det var ham som anbefalede dem at købe benzin, men næ nej, advarslen om mulige problemer med diesel partikelfiltre vs småture blev ikke taget i betragtning. Men det er jo forståeligt nok. Det er sansynligvis ikke en i faget lært person som køber ind og når der så er kr øre og befolkningens forventninger og uvidenhed , med i spillet så går det som det gør engang imellem.
Det er lidt lige som det med Helle Thornings hævesænkebord til 39000. Den er jeg en statsminister vel undt. Jeg ville heller ikke, som statsminister, sidde og have møde, hvilket hun jo så nok har i et andet værelse med et større bord, ved en lamineret bord i sæbe behandlet bøg look, fra kontorforsyningen. og problemet i begge situationer er at sætte valgte køb ind i en helhed.
Nok om det. Tilbage til hvid røg emnet. Min plæneklipper gjorde det sidste efterår, men det var efter jeg havde haft den omme på siden. Så det skal i i hvert fald ikke gøre med Volvoen når den skal vaskes under neden.