Det siger du godt nok! Den har nogle buler ja, men i forhold til hvad man ellers kan finde af projekter herhjemme er den slet ikke råden i samme grad! Prøv at se priserne på P1800, som skal renoveres og se prisen på dem, når de er i god stand! Du har jo reelt 70-80k at renoverer for?
dog syntes jeg godt nok den ser trist ud. der er godt nok mange krom dele der øddelagt og skærme. det er sku ikke lige så let at frem skaffe som det ville være at lappe en del huller i bunden, paneler eller vanger
Volvo 960 1990 3.0 598.000km Mørke Grøn Dansk Fra ny Volvo 940 1993 2.3 71.000km 6 dørs Limousine Volvo 855 1994 2.3T T5-R 531.000km Cream Yellow Dansk Fra ny Volvo DICE, Diagnostic Key 89-95 Modeler + Alt i Volvo Special Værktøj i godt værksted
_____________________________________________________________ Tidligere 242, 245, 245 igen, 940, S70, V70 ll AWD, V70 lll 2,5T, VIDA DICE. Nu en Volvo XC40 P8 AWD Recharge 2023. Suppeleret med en lille Renault Clio 2 fra 2008
- Den let krøllede P1800 er solgt til prisen, som slet ikke er/var sindsyg. De bliver kun dyrere i fremtiden pga. øget efterspørgsel i USA og herhjemme + øgede importomkostninger. Jeg ved lidt om det eftersom det er mig der solgte den.
Angående dele til P1800 så kan man få meget hos VP Autoparts i Sverige - m.fl., så reservedele skal man ikke være så nervøs for til P1800 - lige bortset fra prisen måske.
Jeg har én P1800 med en del rust som jeg sætter til salg om en uges tid. I er velkomne til at spørge, hvis I vil vide noget om P1800er.
danielv1 var jo helt ekset med bilen, ellers ville han jo ikke reagere som han gjorde. Han gjorde et ihærdigt forsøg på at få prisen ned, hvilket ikke lykkedes. Men nu har han da fået en markering af prisniveauet.
Som gmtgmt rammende skriver: Den er kun det værd nogen vil give for den. danielv1 ville ikke give det den var sat til salg for, men iflg. sælger blev den solgt til prisen. Det tror vi så på.
mvh Ulrik XC40 P8 AWD Recharge 2022 Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
jeg ville ikke støde nogen så hvis nogen har følt sig stødt så var det ikke meningen men som jeg oss skriver så kan den blive rigtig fin men det er et forstort projekt for nogle menesker iser til den pris og ja jeg giver ret de er dyre men jeg har set et par stykker som kostede det samme som var bedre stand jeg så på et tidspunkt en der var skilt ad som kostede 5.000 men jeg havde ingen penge og måske skulle jeg ha tænkt mig lidt mere om inden jeg skrev
Den P1800 med rust, som jeg lovede at sætte til salg blev solgt til Norge, inden den nåede at komme på nettet. Jeg har én til, som også har en del rust. Hvis den ikke smutter i denne uge, kommer den måske på nettet... til en sindsygt god pris