For efterhånden mange år siden, da jeg lige havde fået mit kørekort, var et af mine første, største ideer/ønsker til et projekt, en Volvo Amazone med en Rover 3.5l V8. Jeg havde ingen ide om at denne ombygning havde været lavet før, og sad faktisk, på givne tidspunkt, selv og fandt frem til at Rover motoren ville være motoren som skulle benyttes (kiggede først på Buick V8 motoren).
Imidlertid valgte jeg at stille mine spørgsmål ang. ombygningen på www.smallblock.dk hvor mit projekt blev mere eller mindre skudt i sænk. Først for et par dage siden fandt jeg så ud af, at der faktisk findes flere af disse ombyggede biler.. enddog med godkendelse på ombygningen.
I første omgang vil jeg gerne høre. Hvor omstændig er sådan en ombygning? Skal der ændres i karossen og andre ting, eller passer mange dele nogenlunde sammen?
Hvis man skulle betale sig fra det. Hvor meget vil sådan en bil så stå i med godkendt ombygning?
Event. et gæt på hvor meget det vil koste at få sådan en ombygning lavet?
Jeg har søgt lidt herinde på forummet, men synes ikke rigtig jeg har fundet nogen tråde som er dedikerede til emnet.