af johqui » fre dec 28, 2012 11:53 am
Yes – I havde heldigvis ret, det var bare en luftslange. Takker solgt og klågem fordi I lige fik mig dysset ned i julen og freden igen kunne sænke sig, jeg havde frygtet værre ting. Jeg kan hente bilen i Flensborg i eftermiddag.
Iøvrig: Så vidt jeg husker har I begge tidligere skrevet om Volvo Assistance her på sitet. Det fungerede upåklageligt i dette tilfælde. Sånart Volvo Assistance i Tyskland havde fået mit stelnummer (jeg får bilen serviceret i Flensborg), kunne de fortælle mig at bilen sidst var serviceret den 29.11 og at al transport til Volvo værksted var uden udgifter for mig. Så de ville sende en vejhjælp for at se, om det var noget, der kunne udbedres på stedet og hvis det ikke kunne udberes på stedet ville de sende en transport. Det kunne ikke udberes på stedet, så bilen blev transporteret til mit foretrukne Volvo værksted i Flensborg og bilen er klar dagen efter. Og Volvo Assistance har efterfølgende ringet, om alt har været i orden vedr. forløbet.
Sådan Volvo.
Og hvis jeg havde boet under 80 km fra værkstedet kunne jeg også have fået refunderet udgifterne til at få vognen bragt retur.
Pokkers, at jeg ikke havde sat mig ordentligt ind i Volvo Assistance INDEN jeg for et par måneder siden gik i stå og efterfølgende fik skiftet en motor hos Volvo herhjemme. Så havde jeg sparet et par tusinde og sluppet for en del mistillid til et Volvo værksted i DK.
Johnny
245 D6 '81
740 Turbodiesel intercooler' 87
940 Turbodiesel intercooler '96
V70 D5 AWD aut. '06