Hej
Så sider vi "igen" i saksen med en smag i munden af dårlig timning af købe af bil denne gang vores nye( gamle v50 med 1.6D) af sidste aftapning ind den blev udfaste.
Sidst vi købte en 307 HDI. hvad sket der ca 5 md efter der gik ild i skidtet dog ikke vores men holde da op man var da i centrum,bare man skulle med færge frem med papier at den var iorden.
Når men Fordvolvopsa motor har man da hørt om så vi var vel lidt forberedt,da der er en del i Peugeot forum der har været uden for dette Turbo problem når der suger alle de dejlige slager rundt i systemet,så sider der ikke lige en klog mand/ kvinde der arbejder hos Volvo der kan oplyse om der er et andet bundkar på denne 16.D motor som volvo køber hos PSA gruppen,jeg vil imorgen køre forbi en volvo forhandler, høre nærmer eller skifter jeg selv bundkartet, forum Peug var der en der skrev om der lavede disse bundkar navn klokkholm om dette er det rette produkt ved jeg ikke
http://www.klokkerholm.com/
Og FDM de burde gå ind i sagen det er muligt de ikke "ved" hvem de skal start med de kunne starte med Ford Dk. så er der da en mulighede at de ander kunne vågne op.
Hilsen
Steen