Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Klågem skrev:Et lille tip. Et kort klik på nøglen. Så kører pumpen ca 3 sek. Og laver tryk. Så starter de med det samme.
En 87 er med en b230e maskine ik?

Volvo4life skrev:Klågem skrev:Et lille tip. Et kort klik på nøglen. Så kører pumpen ca 3 sek. Og laver tryk. Så starter de med det samme.
Så burde den vel hedde GLE hvis det var med B230E. Tror han har en F'er.
Har selv kørt B230F, B230FB, B230FX, B230FK, B230FT og de har alle sagt tøf-tøf-tøf-tøf før de sprang i gang. Et fuldt opladet batteri fjerne et par tøf om vinteren.
B230A sprang i gang med det samme.

Klågem skrev:Volvo4life skrev:Klågem skrev:Et lille tip. Et kort klik på nøglen. Så kører pumpen ca 3 sek. Og laver tryk. Så starter de med det samme.
Så burde den vel hedde GLE hvis det var med B230E. Tror han har en F'er.
Har selv kørt B230F, B230FB, B230FX, B230FK, B230FT og de har alle sagt tøf-tøf-tøf-tøf før de sprang i gang. Et fuldt opladet batteri fjerne et par tøf om vinteren.
Jeg mener ikke at F maskinen var i en 87.
Gl. Kunne også fås med sprøjt. K-tronic anlæg.
Gl og gle havde udstyr til forskel.

gmtgmt skrev:og dem er der mange af![]()
Min gamle '90 740 var en GLE med B234F
Skrottede en 1991 GLT 740 med B230F med M46

Volvo4life skrev:Klågem skrev:Volvo4life skrev:Så burde den vel hedde GLE hvis det var med B230E. Tror han har en F'er.
Jeg mener ikke at F maskinen var i en 87.
Gl. Kunne også fås med sprøjt. K-tronic anlæg.
Gl og gle havde udstyr til forskel.
Ikke helt rigtigt. GLE blev først et udstyrsnivau i 89 og da havde GL og GLE samme motor. Før havde GLE B230E og GL havde B230F eller B230A/K.
GLT var et udstyrsnivau til GL - samme motor men mere udstyr.
Og så er der alle undtagelserne.

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster