Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

MrJet skrev:Desværre ikke
Men køber du sådan en fætter her http://www.volvotech.eu/Function-Extender/cfe så kan du sammen med andre smarte funktioner
Mvh. Christian

Caball skrev:MrJet skrev:Desværre ikke
Men køber du sådan en fætter her http://www.volvotech.eu/Function-Extender/cfe så kan du sammen med andre smarte funktioner
Mvh. Christian
Du er en sand volvo kammerat, den bliver bestilt imorgenDet kan man da ikke leve uden, alle de muligheder det giver, til en så beskeden pris.
Bare det at kunne tænde fyret fra fjernbetjeningen, klappe spejlene ind og lukke/åbne vinduer, når der låses, er da alle pengene værd, den enkle og hurtige installation gør den da blot endnu mere attraktiv
.

Kingo skrev:Jeg har desværre kun brug for funktionen med spejle ned når jeg bakker - men lige stejlt nok med 1800,- for den upgrade.
Er det nemt at få plads til boksen? Hvis jeg nu skulle få overtalt mig selv

mojive skrev:@Caball:
Hvordan fungerer det med at starte fyret?
-Jeg syntes ikke jeg har nogen ledige knapper på min fjernbetjening:-S
-Jeg syntes ellers det lyder som en billig løsning, da original fjernbetjening til fyret, mig bekendt koster 6½K
Jeg overvejer det meget til min XC90...

Ulrik Friis skrev:Det er en genial lille æske med alle de extra funktioner som de helt moderne biler har.
Man indstiller den forskelligt til sommer og vinterbrug. Om vinteren starter man fyret ved at trykke 3 gange på lås op, om sommeren trykker man to gange på lås op og så ruller alle 4 vinduer ned og den solopvarmede bil er tømt for varm luft. Eneste ulempe er, at rækkevidden af fjernbetjeningen ligger på en 20-30 meter.
Og så er der selvfølgelig det med at alle vinduer rulles op når man låser.
Kan kun anbefales.

mojive skrev:Tak for svaret, sådan en må jeg også have.
-Og nu har jeg også bestilt en-Men den når nok ikke at komme inden weekenden:'-(
Jeg tror bestemt den er de knapt 1700,- værd:-)
Det bliver så godt:-D

Bendiz skrev:sikke dog en genial tingest, sådan en må jeg også have til min xc70 årgang 2004 men når man bestiller den, så er der 4 mugligheder for connection cablet, hvilket et skal man krydse af, er der nogen der ved det.![]()

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster