1. Gearkasse skylning.. Når jeg kommer til et lyssignal eller andet hvor jeg skal stoppe, kommer der NOGLE gange et ryk når jeg ER stoppet, lidt lige som om at den har været i N og så kommer tilbage til D ( lidt uhyggeligt hvis jeg ikke træder lidt hårde på bremsen end bare at lige holde den, for vognen hopper jo frem
( gerne et sted hvor de foretager skylning til en god pris og gør det godt, der hører vel en nulstilling med til sådan en gang skyl.... gør der ikke ? )
2. Motorlampe ( fejl udlæst til cat fejl, alle de gange den kommer, sluk den og man kan køre ca 40-50 km ... så kommer den igen, har prøvet at sætte den i 4 gear på motor vej efter jeg slukkede den, der kom den ikke igen på den ca 300 km tur frem og tilbage, dagen efter kom den igen på en kort tur i byen ved laver fart omd. ) har fået lavet en 4 gas test på den ... ALT VIRKER, den har enda tal under syns kravet
Bilen har fået ny cat af tidliger ejer ( tror den er uorg, der står ikke noget på frakturen om den kun pris... 6200 kr AVVVVV ) og noget tid efter 2 nye lamda sonder ... hos volvo og de er org....
3. Aircon service.... evt et sted hvor de kan klare gearkassen samtidigt
HAR søgt på nettet, men det bedste er at få nogle steder hvor andre har prøvet dem, hvis man ringer .... Ja så er det jo det bedste sted på jorden man har ringet til
Næææ mund til mund er den bedste reklame der findes, den metode kan ikke betales i reklame penge, men den kan den anden vej føre noget rigtigt skidt med sig for et firma... og dem der gør det godt og billigt, ja dem vil jeg gerne hjælpe ( en slags hjælp til selv hjælp
Hov bilen er en V70 2.4T AWD 01 med ca 300 på klokken.......
På forhånd tak for alle indput....