Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Anders_H skrev:Nej. Der er bare pant på. De skal have din gamle, så de kan renovere den og sælge den videre igen. Sådan er det også med kalibre og kompressorer osv.
Mener jeg læste et indlæg hvor en løftede bilen i den ene side, slog dstc fra , startede bilen og accelererede til 60kmt og kunne så høre hvor problemet lå- er det en sikker måde at gøre det på?
Kingo skrev:Linker lige til tråd hvor Peter har lavet youtube video af støtteleje operationen
viewtopic.php?f=3&t=13347&p=73538#p73538
Hvordan er det lige man kontrollerer lejer? Jeg er med på den med at hæve bilen - sætte en hånd på fjederen og dreje hjulet rundt - hvis det ryster er den gal. Men der er vel også en periode i starten hvor det bare synger lidt - uden at rumle?
Mener jeg læste et indlæg hvor en løftede bilen i den ene side, slog dstc fra , startede bilen og accelererede til 60kmt og kunne så høre hvor problemet lå- er det en sikker måde at gøre det på?
Tilbage til Styretøj, Hjul og Bremser
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster