Har igennem noget tid mærket at bilen hugger lidt ved accelleration - i den første tredjedel af accelerationen er der ikke noget, men efterfølgende er den noget ujævn. Der er BSR 1 tuning på og værkstedet har givet tuningen skylden ( efter lambdasonden og brændstoffilteret var skiftet) Prøvede at fjerne BSR og det gav
en noget jævnere accelleration, men der var stadig ujævnheder med samme frekvens.
Jeg har læst rund på forummet og der er alt lige fra Magnetventil til ny turbo af løsninger. Mit spørgsmål er så ! når bilen kommer på værksted hvor de for det meste roder med volvoer - ville de ikke kunne se om magnet ventil og turbo er defekt når de sætter computeren på ?
Tænker at magnetventilen kunne være i spil, den første jeg fandt på nettet var den på dette link http://atechmotor.com/atms-produkter/atm-magnetventil/ men det virker som om at den er til at tune med så hvis der er nogle af jer som ved hvad det er må i gerne skrive i tilfælde af at det er noget jeg skal holde mig langt væk fra.
Tak ellers for et godt forum !