Man er vel krejler!
For lidt over en uge siden kørte jeg forbi et hus i Hillerød, og jeg blev faktisk nødt til at vende om, for det var altså lidt for interessant! Der stod en vold-rådden Volvo 145, og da jeg gloede lidt nærmere på grunden (blandt alt det andet lort), stod der også en 142 GL fra 73 eller 74. Jeg kunne ikke dy mig for at gå ind og se på den, og så fandt jeg ud af at der lå en B20E i bilen.
Jeg bankede på døren, men ingen svarede. Jeg fik så fat i naboen, og fik at vide at manden, der boede i huset, var flyttet. Han gav mig nogle instrukser i hvor manden var flyttet hen, og jeg kontaktede ham så. Jeg spurgte om han havde noget imod at jeg tog nogle dele fra bilen, men det havde han intet imod. Faktisk måtte jeg bare tage alt hvad jeg ville på grunden, for det hele skulle ryddes. Skal så sige at det nok heller ikke er bedre værd...
Men dagen i dag var så dagen hvor jeg skulle hive motor og gearkasse ud af bilen - GRATIS!
Bilen har stået i 5-6 og selv kørt ind i den skov, hvor den stod. Jeg blev nødt til at fælde træer i en halv time for at kunne komme til - deriblandt en mindre ligusterhæk i motorrummet
Jeg tog lige lidt billeder med min telefon, da vi lige havde fået motoren ud af motorrummet.
Dette er bilen lige efter motoren er kommet ud. Det er Janus her fra forummet, som står og strækker sig på billedet
Dette er kun et LILLE udsnit af alt det rod, der er på grunden. Ovre til højre holder den rådne 145 og til venstre udenfor billedet, under en bunke træ, holder en Ford Anglia fra 1960. Hvis nogen er interesseret i sidstnævnte, så kender jeg adressen
Som jeg startede med at skrive, så er man vel krejler, og grunden var fyldt med alle mulige underlige ting! Fx lå der en masse gasflasker, som jo er penge værd

Mvh.
Andreas Ingemann Hansen