Tiden er inde til at udskifte den eller fint fungerende radio i den gode gamle bil ...
Jeg ved ikke hvad den radio, jeg har, hedder, men måske er der nogen der kan tyde det udfra billederne?
Radioen fungerer sådan set fint - men det er ved at være 100 år siden vi har brit kassettebånd - til gengæld savner vi at skunne spille musik fra mobilerne (iPhone) og vores bluetooth er også sådan lidt flosset idet det virker sådan lidt on/off. Det er noget eftermonteret Sony Ericsson HCB-300. Derudover har vi en Nuvi GPS siddende i forruden - som fungerer problemfrit. Men det ville da være federe at få det hele samlet i én enhed.
Så er spørgsmålet jo bare, hvad man skal vælge. Findes der overhovedet noget som passer til "Ol' Faithful" ?
Der er en der har skrevet et indlæg om en årgang 2002 - men det er helt anderledes ud end vores bil.
Hvis det slet ikke kan lade sig gøre - kan man så evt. bruge et af de stik, der er på bagsiden (CD eller AMP) til at tilslutte et eller andet der kan få musikken på telefoen ind i radioen - eller er det bare helt udelukket?
Jeg håber at billederne kommer med - der er en masse numre, men ikke noget der ligesom tydeligt indikerer, hvad det er for en model.
På forhånd tak - om ikke andet så for at du læste med så langt
Peter