Erfaring med værksted (Bil Bengtsson)

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Erfaring med værksted (Bil Bengtsson)

Indlægaf Rune_B » lør jan 31, 2015 16:41 pm

Hej,

Der bliver tit spurgt til gode værksteder, især med fornuftige priser. Så vil lige komme med min nylige erfaring på den front.

Havde besluttet at give S60'eren den helt store tur i år; service, tandrem og skyl/ny olie på gearkassen. Forhørte mig tre steder; Bilia, Volvo Genbrug Hvidovre og Bil Bengtsson i Sjöbo, Sverige. Tilbudene lå på 22, 15 og i underkanten af 8.

Med et par gode referencer på Bil Bengtsson, var valget ikke svært og igår drog jeg afsted med en tid kl 09.15. Kørte fra København kl 8 og landede et kvarter før tid, så det gik rimelig let at komme derover. Fik en fin modtagelse, stedet er relativt stort og jeg havde mulighed for at sidde og arbejde med gratis wifi og kaffe - ikke dårligt :D Derudover var der også en café i forbindelse med stedet til frokosten og så en helvedes masse lækre volvoer der ikke er til at komme i nærheden af i Danark :evil: :evil: :twisted:

Kl 14.00 var bilen klar alt fikset. Fik en grundig gennemgang af alt de havde lavet og en to-siders specificering med enhedspriser, meget fornem service.

Alt i alt var det en ganske positiv oplevelse og muligheden for at sidde og arbejde gjorde, at det ikke var så vanskeligt at tage en dag ud af kalenderen for at få fikset bilen. De kan sagtens anbefales herfra.
2006 Volvo S60 2,4 Aut.
Rune_B
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: København

Re: Erfaring med værksted (Bil Bengtsson)

Indlægaf Claus » lør jan 31, 2015 17:26 pm

Dejligt at høre om en god oplevelse. :D
Venlig hilsen
Claus

Claus
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Vedbæk. Nordsjælland

Indlægaf Hansemand » lør jan 31, 2015 19:27 pm

Jeg har også tidligere rost Bil Bengtsson her på Volvosnak, så jeg kan kun være enig. Det er professionelle folk. Jeg har en lidt ældre V70 og dem har de også helt styr på.
Sidst rettet af Hansemand lør jan 31, 2015 22:47 pm, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Hans
Tidligere:
V70 2,5D år 2000
(VW/Audi motor D5252T)
Hansemand
Superbruger
Superbruger

Indlægaf Kingo » lør jan 31, 2015 22:24 pm

Det er absurdt så dyr Bilia er - Jeg går ud fra at Bilia prisen var incl ny vandpumpe? ( bil bengtsson og vist også andre svenske værksteder skifter normalt ikke vandpumpe ved tandremsskift)
V70 2,4 170 Baltic manuel 2005 - Vida og Dice
Kingo
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Vangede

Indlægaf Rune_B » søn feb 01, 2015 15:31 pm

Kingo skrev:Det er absurdt så dyr Bilia er - Jeg går ud fra at Bilia prisen var incl ny vandpumpe? ( bil bengtsson og vist også andre svenske værksteder skifter normalt ikke vandpumpe ved tandremsskift)

Ret skal være ret, Bilia havde en vandpumpe med i deres pris. Jeg diskuterede det lidt med Bil Bengtsson og på deres anbefaling undlod jeg at få den skiftet.
2006 Volvo S60 2,4 Aut.
Rune_B
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: København

Tilbage til Diverse