Der bliver tit spurgt til gode værksteder, især med fornuftige priser. Så vil lige komme med min nylige erfaring på den front.
Havde besluttet at give S60'eren den helt store tur i år; service, tandrem og skyl/ny olie på gearkassen. Forhørte mig tre steder; Bilia, Volvo Genbrug Hvidovre og Bil Bengtsson i Sjöbo, Sverige. Tilbudene lå på 22, 15 og i underkanten af 8.
Med et par gode referencer på Bil Bengtsson, var valget ikke svært og igår drog jeg afsted med en tid kl 09.15. Kørte fra København kl 8 og landede et kvarter før tid, så det gik rimelig let at komme derover. Fik en fin modtagelse, stedet er relativt stort og jeg havde mulighed for at sidde og arbejde med gratis wifi og kaffe - ikke dårligt
Kl 14.00 var bilen klar alt fikset. Fik en grundig gennemgang af alt de havde lavet og en to-siders specificering med enhedspriser, meget fornem service.
Alt i alt var det en ganske positiv oplevelse og muligheden for at sidde og arbejde gjorde, at det ikke var så vanskeligt at tage en dag ud af kalenderen for at få fikset bilen. De kan sagtens anbefales herfra.