af annelise » ons okt 21, 2009 21:23 pm
Hej
Den er vist god nok med olien.Husk at skrue kablet af på gearkassen og træk det indvendige ud for delvis affetning,
Jeg kan ikke huske om det skal trækkes ud for oven eller forneden,husk også en tætning på drevet.
Tag stelkablet af batt.kør sædet tilbage og hav godt lys under inst.bræt,skru spedometerkabel af,skru kablet af til triptæller,
trækstangen til chokeren,jeg plejer også at tage tændingslåscylinderen ud, de to skruer under, og vippe tændingskontakten
med ledninger til side,afm.ledninger fra benzin måler,skru varmemåler ud med lille knoldskruetrækker/tumling,(2 små skruer)tag varmemåleren forsigtig løs og drej/vip den den rolig ud og anbring den den forsigtig ud til venstre.tag de 4 kontrollamper ud, vippes løs ved at trykke sidevers,spedometret sidder fastspændt med 2 stk 1/4"møt.øverst i hver side ,
jeg selv anvender en 7/16"ledtop fra 3/8"sæt;men en 11mm top m/kardanled og div. forlænger fra 1/4" sæt bør kunne
bruges.Tryk spedometret ind, drej det med bagsiden opad og kant det ud af hullet.Sig til når du er så langt,ellers spørg.
Det er 8 år siden jeg sidst har haft et ude, håber ikke jeg har glemt for meget.mvh