[b]1. Jeg er så heldig at være blevet tilbud at købe en Amazon, .............
2. Tilbuddet frister ............
3. jeg er endnu ikke særlig kyndig hvad angår bilreperationer .............
og herunder ikke midst omfanget af rust. .......
4. .....om i kan sige noget om bilens rusttilstand ud fra de billeder som ses på mit link nedenfor?............
5. Ikke minst hvad skal en Amazone, der ser ud som på billedet koste?[/b]
http://www.jakobkoch.dk/amazon/index.html
Hej Jakob,
hvorfor heldig? Det lyder som om, alle kiggede efter en. Og det kan jeg ikke bekrafte. Jeg har siden flere uger hvis ikke måneder en announce i Kob og Salg her på Volvosnak.dk. Indtil nu uden efterspørsel. =-) Announcen er uden billeder og uden priside.
Det kommer meget an på hvad du har tænkt dig at lave med bilen. Hvis den har 4 år inden næste syn, så kan den sagtens holde inden da. Men hvis den skal [i]bevares[/i], så er du nødt til at enten skifte interesse og blive svejser eller betale en formud til en renovering fra bunden.
Hvis den bare skulle komme over næste syn, så betyder det muligvis 7 år inden næste syn igen. Så: måske kan den faktisk være
på banen de næste 10 år uden at blive truket ud og uden de helt store reparationer.
I principet er det som du siger. Der er i meget begranset omfang at sige noget om tilstanden på basis af billeder. Men her på disse kan man se en masse rust alligevel. Det meste dog på kofangerne. Dem skulle du sikkert skifte. Men det er afgørende at kigge ordentligt under bilen, i baggagerummet, indeni under banken bagved, under tapper og og og..... Og så mangler der et billede fra motorrummet.
Hvor bor du hen?
hilsen
Thomas