Hvis bare du vidste hvor meget jeg kan finde at fokusere på..... Har siddet hele aftenen og grublet, har nemlig i aftes set at bilen ikke har fjernbetjent centrallås samt fartpilot. Forhandleren vil sætte friske vinterdæk på et par gamle 8½ alu, finde og installere radio samt give vognen et stort service (bremser, olie og tandrem) Bilen er importeret i foråret. Km tallet er meget lavt men han har, hos Gerløv-Møller i Næstved, fået km tallet testet/målt, og det skulle passe. Grunden til dettte lille stunt er, at sevicebogen ikke kom med fra Tyskland!
Forhandleren skal udover: Alufælge, CD/radio og undervognsbehandler stort service, nu også tage stilling til om han vil montere fartpilot og lave en fjernbetjening til låsen......
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhan ... 100855.htm
Når prisen er 170000 kr. skal tingene altså være i orden. Jeg tror han går med til det. Jeg vil have noget kredit, når jeg køber en importer uden servicebog. Hvis jeg sælger om et par år, er det mig der står med et forklaringsproblem der koster mig et x-antal kroner.
Venlig hilsen
Kim