Øhhh - Ja -- Jeg erkender altså hermed altså at Jeg at Jeg ryger ca. 20 cigaretter om dagen, nå det kan da ikke vel give de store problemer.. Jo. sagtens især hvis man er så klog/dum !! at løbe tør for smøger kl. halv,tolv, som det skete ´for mig idag/igår) nå hvad gør man så... Ja så må man jo så starte sin 142 årg. 73 op. ( B20 + E top + K knast + 2 SU karb) og køre ad små snoede landeveje ca. 12. km til Fredericia. For nu at det ikke skal tage for lang tid så vælger Jeg ikke at bruge min koblingspedal, men blot et hurtigt tryk(Jeg skifter ved ca 5000 omdr,) på speederen samtidig med at Jeg flå""r gearstangen til næste trin. De hårde opbremsninger Jeg bliver nødt til at foretage er faktisk god massage/slitage for mine skiver, Dvs, at de er blanke på hele slidfladen --- !!! dette var faktisk bare et råd til alle om at lave en !!!!! virkelig hård opbremsning en gang imellen. Nå vel hjemme igen så lugter det hele af brændt olie/gummi/kobling og bremser --- hvad mere kan man ønske sig !!!!!!!!!!!!
Volvohilsen Niels