Smøgtrang/nat-ræs...

Hvis du har noget på hjerte som ikke lige er volvosnak er det her det foregår.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Smøgtrang/nat-ræs...

Indlægaf Bronco » fre maj 08, 2009 0:40 am

Øhhh - Ja -- Jeg erkender altså hermed altså at Jeg at Jeg ryger ca. 20 cigaretter om dagen, nå det kan da ikke vel give de store problemer.. Jo. sagtens især hvis man er så klog/dum !! at løbe tør for smøger kl. halv,tolv, som det skete ´for mig idag/igår) nå hvad gør man så... Ja så må man jo så starte sin 142 årg. 73 op. ( B20 + E top + K knast + 2 SU karb) og køre ad små snoede landeveje ca. 12. km til Fredericia. For nu at det ikke skal tage for lang tid så vælger Jeg ikke at bruge min koblingspedal, men blot et hurtigt tryk(Jeg skifter ved ca 5000 omdr,) på speederen samtidig med at Jeg flå""r gearstangen til næste trin. De hårde opbremsninger Jeg bliver nødt til at foretage er faktisk god massage/slitage for mine skiver, Dvs, at de er blanke på hele slidfladen --- !!! dette var faktisk bare et råd til alle om at lave en !!!!! virkelig hård opbremsning en gang imellen. Nå vel hjemme igen så lugter det hele af brændt olie/gummi/kobling og bremser --- hvad mere kan man ønske sig !!!!!!!!!!!!
Volvohilsen Niels
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
245 st car årg 77 projekt 3.0 aut
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 7080 Børkop

Re: smøgtrang/nat-ræs...

Indlægaf Balder » fre maj 08, 2009 11:40 am

og dette på en kold motor ? undkyld vis jeg kalder dig en stort idiot!

mfg balder
Balder
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Hobro

Indlægaf Bronco » fre maj 08, 2009 14:59 pm

Jamen dog Hr. Balder - Jeg vidste ikke man skulle være så nøjagtig i beskrivelserne af sine oplevelser/gøremål/historier.
Så Jeg vil hermed tillade mig at komme med flg. tilføjelse til min beretning: Jeg startede min køretur (som Jeg altid gør) med at køre motoren(bilen) varm inden Jeg begyndte at presse maks. ydelse ud af maskineriet.
Pyha. det var godt det kom med !!!! Og Hr. Balder - blot et tips - man skal altid passe på med at komme med beskyldninger og udtalelser om noget hvor ens viden blot grebet ud af den blå luft og og ikke er faktuel viden.
Mvh. Niels
Brugeravatar
Bronco
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 7080 Børkop

Indlægaf permand » lør maj 09, 2009 6:29 am

Det var aldrig sket i Kbh området, der ligger jo snart en 7-11 på hvert hjørne.... :lol:
Mvh Per
V60 D3 aut. 2012
V70 170 hk aut. 2006
Brugeravatar
permand
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 268 75 Tågarp

Indlægaf Ingemann » søn maj 10, 2009 11:41 am

Balder skrev:og dette på en kold motor ? undkyld vis jeg kalder dig en stort idiot!

mfg balder

Hold da kæft.. Jeg vidste ikke at PMS også ramte mænd... :o
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Ingemann » søn maj 10, 2009 11:52 am

Bronco skrev:Øhhh - Ja -- Jeg erkender altså hermed altså at Jeg at Jeg ryger ca. 20 cigaretter om dagen, nå det kan da ikke vel give de store problemer.. Jo. sagtens især hvis man er så klog/dum !! at løbe tør for smøger kl. halv,tolv, som det skete ´for mig idag/igår) nå hvad gør man så... Ja så må man jo så starte sin 142 årg. 73 op. ( B20 + E top + K knast + 2 SU karb) og køre ad små snoede landeveje ca. 12. km til Fredericia. For nu at det ikke skal tage for lang tid så vælger Jeg ikke at bruge min koblingspedal, men blot et hurtigt tryk(Jeg skifter ved ca 5000 omdr,) på speederen samtidig med at Jeg flå""r gearstangen til næste trin. De hårde opbremsninger Jeg bliver nødt til at foretage er faktisk god massage/slitage for mine skiver, Dvs, at de er blanke på hele slidfladen --- !!! dette var faktisk bare et råd til alle om at lave en !!!!! virkelig hård opbremsning en gang imellen. Nå vel hjemme igen så lugter det hele af brændt olie/gummi/kobling og bremser --- hvad mere kan man ønske sig !!!!!!!!!!!!
Volvohilsen Niels

Skøn historie!
Kender den alt for godt fra mig selv - der indgår bare også lugten af benzin (både frisk som lettere forbrændt)

Der er ikke noget bedre end at jerne ud over det danske land ad små landeveje midt om natten i sin gamle Volvo ved høje omdrejninger. :mrgreen:
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Jeppe » tirs maj 26, 2009 17:10 pm

Kunne være man skulle begynde at ryge :lol:
Brugeravatar
Jeppe
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Viby J.

Indlægaf VolvoSport » tirs maj 26, 2009 20:18 pm

Derfor er det rart at bo på landet. For så har man mulighed for at køre til byen efter et eller andet.
Og man kan sagtens få trang til andre ting end smøger. En pizza f.eks. skal jo gerne hjem inden den bliver kold. Og så er en Volvo jo en skøn ting at have holdene.

Jeppe: Vil du så køre ud på landet og hente smøgerne? For det går vist ikke at køre på den måde ind til Viby torv... :?

Mvh Christian
VolvoSport
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Jeppe » ons maj 27, 2009 14:27 pm

VolvoSport skrev:Jeppe: Vil du så køre ud på landet og hente smøgerne? For det går vist ikke at køre på den måde ind til Viby torv... :?

Det er da ellers sådan alle andre kører på Viby Torv...... :evil:
Brugeravatar
Jeppe
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Viby J.

Tilbage til Frit emne