Bule i 940eren

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Bule i 940eren

Indlægaf Hovn » søn maj 17, 2009 21:26 pm

Pokkers også. Var til noget konfirmation i familien den anden dag og det gik ikke så godt.

Da vi ankom i nyvasket bil, var der selvfølgelig ingen parkeringspladser tilbage, (det skulle holdes hjemme i et boligkvarter), hvorfor jeg vælger at parkere langs med fortorvet, modsat af de få parkeringspladser der er og var optaget allerede. Det skal lige siges, det er en pænt bred vej, en slags runddel i et villakvarter.

Det skulle jeg aldrig ha gjort. Da vi skal hjem, kører fruen (jeg havde jo fået lidt øl og vin) ingen problemer i det.

MEN næste dag opdager jeg til min store rædsel: Bule i førerdøren efter et anhængertræk! Tydeligvis.
Malingen trykket af ind til det rå metal, der hvor kuglen har ramt og dørpladen trykket ind. OG ingen seddel i forruden eller nogen der er gået til bekendelse! Hverken da eller senere.

Hvorfor er folk så tarvelige?

Tja der røg den ferie så, for det skal selvfølgelig laves. ØV :(
Hovn
V60 T6 Recharge samt 240SE
Brugeravatar
Hovn
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Herlufmagle

Re: Bule i 940eren

Indlægaf Ingemann » søn maj 17, 2009 22:34 pm

Ja, det er tarveligt! Man bliver både arrig og ked af det... :cry:

Men op med humøret! Jeg tror, jeg har en løsning på dit problem, uden at det bliver VILDT dyrt!

Hos Returbilen i Malmö (www.returbilen.se) holder der 12 stk Volvo 940. En dør koster hos dem 500 sek (350DKK!!)
Den skal så selvfølgelig males og langt de fleste dele fra din nuværende dør, skal overføres, men det tror jeg da sagtens du kan klare på en lørdag eftermiddag :)

Så kan I samtidig få en hyggelig dag i det sydsvenske ud af det!

Op på hesten igen, Hovn! :)
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Volvo4life » man maj 18, 2009 8:38 am

Du kan også bruge dørene fra de sidste årgange 740. De første passer også, men der kan montering af rudehejs være anderledes/tilpasning nødvendig.
Har kørt Volvo 8V, 10V, 12V, 16V, 20V og 24V
Farve 417 - hvad ellers...
Brugeravatar
Volvo4life
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: København

Indlægaf lillevang » man maj 18, 2009 21:04 pm

Hej Hovn
Læste om dit "lille" problem. :( Du kunne jo også prøve at kontakte Herlufmagle Auto. Både Kai Verner og Morten er meget flinke mennesker. Jeg tror at de kan hjælpe dig, og også billigere end at købe en brugt dør i Malmø. Bare bro og bensin koster jo også en del penge.
Landmaleren på Midtsjælland (Jeg bor på landet) med højt til himlen. Har en 850 T5 R og en 142 rallybil, som (forhåbentlig) snart kommer ud at køre
lillevang
Superbruger
Superbruger

Geografisk sted: midtsjælland

Indlægaf Hovn » tirs jun 02, 2009 22:06 pm

SÅ er 940eren klar igen! Forsikringen (min egen desværre)((ingen synder har meldt sig!!!)) har betalt. Det kostede så godt nok en selvrisiko, men så er der også sat en HELT ny dør på! Fik samtidig lige skiftet forruden, da den havde fået et ordentligt stenhug.

Bilen blev lavet hos min hofmekaniker, Stieg Pedersen i Stenskoven. Han har bare styr på det der. Såe nu kan fruen kører igen! :)
Hovn
V60 T6 Recharge samt 240SE
Brugeravatar
Hovn
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Herlufmagle

Indlægaf Ingemann » ons jun 03, 2009 23:35 pm

Skønt!
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen