af Bronco » tors maj 28, 2009 3:47 am
Hej Lani - Ja så blander Nielspg/udenlandsdanskeren sig igen ... sorry. Mit forslag (fordi Jeg altså IKKE er ret vild med de der biler med enorme km.tal) og... ,for nu lige at gentage mig selv for syvende gang når en bil har kørt 100(300 el 400!!) t.km SÅ har alt!! på bilen på en eller måde været udsat for disse km. osv. Ok så kan man blive pedant og sige, jamen det er en sælger der har kørt den og han har altid været alene i bilen, ja ja men han har alligevel brugt næsten alt, såsom visker/blæser rudeoptræk/bagklap incl.hængsler. osv. Nå nu skal Jeg ikke lege klog længere, men komme til mit forslag...
1 stk 855 T5 (kun 211HK -nemt at fikse) manuel gear Sølv metal (øv) reg. 1.gang 5 md. 94 kørt 136 t.km. manuel gear.
Står i Modena, Italien: Buone conduzioni = jydsk = den ser rigtig nydelig ud på billederne (der er babystol bagi, kunne tyde på konebil) PRIS: 6625.34 dkr ifl. dagens kurs.
OK -- Jeg ved godt det er noget langt væk, men når min kusine ( Italiensk sprogforsker ) har checket sælger, på kryds og tværs, skal undertegnede, Jo blot have en togbillet, et bensinkort og en fribillet til M.donalds + en smule Jydsk muld !! så står den Volvo vips, hjemme på adressen, fuldt checket og varmkørt (hehe).
Mvh. Niels.
121 original årg 65
740 st ct car årg 87
245 st car årg 77 projekt 3.0 aut