Her lige været ude og kigge og der er heller ikke noget nummerpladelys
Jens
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Kørelys....P.lys Nær/Fjernlys..
Få styr på hvad du taler om så vi kan hjælpe dig.. Kørelys er noget du køber hos Thansen.. Findes ikke på en Volvo.. P.lys er de lygter der sidder forrest på skærmene hvor blinklyset er indbygget.... Nær/Fjernlys er de store lygter som sidder på hver sin side af frongitteret.
Anyway. Jeg har kigget eldiagrammet igennem og har fundet frem til at V.p.lys går til pærealarmen. Men så skulle du heller ikke have noget nr.pladelys på.
Jeg har et link som du måske kan bruge til noget fornuftigt...
http://www.matthewsvolvosite.com/downlo ... vo_850.zip
Håber at du kan finde hjælp der.
Cool

Jamen Torben dog... Det er jo netop derfor at du fik en bemærkning til syn.. Som jeg skrev tidligere har både 240 og 740/760 kørelys.Hvis den har dobbelt fatninger i p.lys/blinklys... Men dem der har dobbelte fatninger har nogle pærer der hedder 5w/36w. Og de skal slå om på den lave lysstyrke når man tænder for lyset.. Hvis man skal slukke for tændingen først er der en fejl på systemet.. Derfor anmærkningen Cool
Den danske lovgivning om kørelys acceptered lige netop Volvo´s "kørelys". Men loven om P.lys siger også at det ikke må blinde og at det skal kunne ses på en afstand af 300m.

Tilbage til El-system og Instrumenter
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 3 gæster