Shadows skrev:Så fyret har kørt?
Det kunne lyde som det mangler benzin. Hvor får den benzinen fra?
Holder du op ad en bakke? Er der nok benzin i tanken?
Fyret har kørt fredag, lørdag, søndag og mandag alle dage een gang. Problemet synes at opstå når jeg forsøger mig med at justere på antal minutter. Ville fx hertil morgen gerne have mere end 40 minutters varme men er bange for at skidtet ikke kan klare opgaven.
De gange hvor fyret kører har været ved direkte start med forvalget 40 min. som varmetid.
Fredag: Bilen var ikke nået at blive kold inden jeg prøvede mit fyr første gang. Det fungerede perfekt og jeg var en stolt mand.
Lørdag: Prøvede at ændre indstillingerne på fjernbtj, ville bare lige se 20 min. varmetid...skulle jo ikke noget, bare prøve fyret

Men der virkede det ikke. Som beskrevet tikkede pumpen men fyret kom ikke igang. Prøvede et par gange. Gik så tilbage til 40 min og direkte start. Fyret kom igang....blev ikke færdig da batteriet ikke kunne kolde til legen, min fejl
Søndag: Direkte start 40 min. uden problmer.
Mandag: Forsøger at få bilen til at køre 60 min ved at ændre indstillinger. Fyret kommer ikke igang, samme historie som hele tiden med pumpe som kører, fyret snurre lidt men begynder ikke at blæse/brænde.
Senere mandag: Bilen har kørt 3-4 km og jeg forsøger efter hjemkomst at få gang i fyret og det kører som det skal...
Tirsdag morgen....nu prøver jeg.
Kimmer
Det med benzinen har jeg selv tænkt lidt over. Bilen holder lidt skævt med næsen op ad en lille stigning. Slangen til tanken er sat ind bag på tanken men sidder efter min mening noget højt op på siden af tanken. Hvor langt ned, inde i tanken, går mon sådan en slange ned og suger..
På billede er det meningen at skulle kunne se, at slangen til tanken er sat på 6-7 cm oppe på tanken. Billedet er taget nedefra og op..