Hej Igen...
Nej ikke for en mekaniker , så er det en walk in the park. Men lift er du nødt til at have.. det er skidt at ligge dér og rode.
Nu har alle dem jeg har rodet med været med aut gear men jeg vil skyde på det er meget ens.
Umiddelbart er det et ok vinkelgear hvis det blir behandlet ordentligt.. ellers går det ret hurtigt med at dræbe dem.
Trækaksel af i højre side.. bærekugle , møtrik på trækakslen , derefter styreleje overfaldet på motorblokken. 2 bolte.
Forrør af
Kadan af
Derefter tager du alle skruerne rundt vinkelgear.
Så skal den bare af og du er nødt til at dreje vinkelgearet ellers kommer du ikke fri af forbroen når den skal ned.
Overstående er umiddelbart som jeg husker det i grove træk.
Hvis ikke det nye vinkelgear er serviceret så gør det.. evt stil det på hovedet natten over så ALT kommer ud.. og så frisk olie på når du har monteret det

, vær opmærksom på at der er et lille bitte micro hul til udluftningen... tro mig det ER der

Den 850'er.. spilder den olie og bruger den olie ?
De gamle der , har det med at stoppe i krumtaphusudluftingen ( øj et langt ord ) Evt check det ved om der er mærkbart tryk når motoren kører og har oliedækslet af.. hånd på og mærk om den laver meget overtryk.
Håber du kan bruge ovenstående til at fuldføre din opgave.. og vi glæder os til at høre at den igen trækker på alle 4 hjul

Held og lykke