[/quote]
Eftersom det er kulance er der ingen forhandler der betaler for det. Men VOLVO.
når noget bliver lavet på kulance får man ingen regning.
Men hvis du får adgang til Volvo´s computer og tjekker frikørte taxier. Så har de netop allesammen fået skiftet gearkasse.
Volvo har valgt at skifte dem netop for at de ikke skal blive hængt ud i pressen med at deres gearkasser ikke holder (hvilket alle ved at de ikke gør hvis ikke de bliver passet og plejet ordentligt med olieskift osv). Og så er det sgu billigere at smide pengene til en ny gearkasse inden hr og fru dk køber bilen.
Der er jo også et specielt serviceprogram til taxier. Og Hvis du har Vadis står der også et specielt område kun for taxi.[/quote]
Ja, du har ret at der er et andet serviceprogram til taxi, men jeg har nu selv arbejdet på et aut. volvoværksted og der har vi aldrig nogensinde skiftet en gearkasse hvor vognmanden slap for at betale medmindre han havde tegnet den forsikring på drivline garantien og hvis bilen havde kørt over 250.000 km, så fik han selv lov til at betale.
Der er heller ikke alle frikørte taxier der har fået skiftet gearkasser, det har jeg tjekket og desuden kender jeg et par vognmænd privat som har har solgt deres Volvo uden at få skiftet gearkassen.
Hvis du kan fremvise noget på skrift, så vælger jeg at tro på det, men ellers vil jeg kalde det sludder.[/quote]
Jeg har også selv været på et aut. Volvoværksted.
Kald du det bare sludder. Jeg ved hvad jeg ved.
De vognmænd som har solgt deres volvo uden at få den skiftet. Har jo nok bare ikke fået det af vide. Gearkassen bliver først skiftet når bilen er frikørt