Volvo4life skrev:Synes de er blevet for brede. Den kan jo ikke være i parkeringsbåsen....
Så er der da en chance for at der ikke kommer bilka buler i den
Men flot det er den..
//Carsten
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian
Volvo4life skrev:Synes de er blevet for brede. Den kan jo ikke være i parkeringsbåsen....

Leth skrev:Det ser fint ud, men der bør vel ikke være sideblink BÅDE i spejlene og på døren (eller ser jeg forkert?)

Hovn skrev:Shadows.
Hvad fandt du ud af med hensyn til, at lave således at spejlene klapper ind, når tændingen bliver afbrudt?

kimmer skrev:Du kan købe mine fine 15" Antila fælge, vi finder en god pris...![]()
Nå, men jeg synes at de nye Vulcanis Silver Bright 19" ser fornuftige ud. Hvad var der på før?
Kim

Klågem skrev:Det pynter. Hvad med baglygterne. Findes de ikke også med dioder i siden ligesom på V70. For det bliver måske næste skridt

Shadows skrev:Hovn skrev:Shadows.
Hvad fandt du ud af med hensyn til, at lave således at spejlene klapper ind, når tændingen bliver afbrudt?
Jeg har ærligt glemt det lidt. Men det er stadigvæk et klart irrititationismoment.
Det kunne være godt at finde et diagram over f.eks. kontakten, så man derfra kan beregne hvad der skal til for at styre skidtet.

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 0 gæster